[POSZUKUJE] Otwarty system na małe urządzenie

Poszukuje otwartego systemu (w którym można pisać w C) na jak najtansze
urządzenie, które pozwalało by wprowadzać dane i wyswietlać wyniki.

Może byc to cokolwiek. Aparat fotograficzny, ramka na zdjęcia, breloczek,
pendrive, router, zegarek itd. Warunek jest tylko taki by było jak najtańsze
urządzenie i otwarty system. Nie java, nie możliwośc uruchomienia programu,
ale cały system tego urzadzenia, chocby to był jakis monitor uruchomieniowy
i program w C. Nie musi byc całe otwarte (np. bios) wystarczy by udało się
zmienic system.

Re: [POSZUKUJE] Otwarty system na małe urządzenie
Może jakiś GPS - niektóre są na Win CE, zatem możesz sobie na nich pisać w
czym chcesz.

Ot, chociażby toto :
http://allegro.pl/nawigacja-peiying-gps-5003-windows-ce-rozkodowana-i1431203803.html
Czy też tańsze to
http://allegro.pl/nowosc-lark-35-8-copernicus-odblok-kurier-warsza-i1430130802.html

Zresztą - generalnie wszystko co ma Win CE / Windows Mobile się nadaje -
czyli telefony na przykład także.

Oczywiście - o ile kolega toleruje Win CE (wygodne, ale jak to windows... ma
swoje uroki :)

Re: Otwarty system na małe urządzenie
Im prostsze urzB1%dzenie, tym bardziej to C robi siEA% egzotyczne. JeB6%li
chodzi o zabawEA%, to moBF%e pB3%ytka stykowa + garB6%E6 elementF3%w + atm=
ega8 +
wyB6%wietlacz (HD44780)? BEA%dzie tanio, fajnie a dobrych materiaB3%F3w do
nauki sporo.

MoBF%e kolega poda zakres cen?

MoBF%e dingoo a320 (bywa na allegro)? Nie widziaB3%em, ale moBF%liwoB6%ci
robiB1% wraBF%enie jak na urzB1%dzenie za 300pln. Ewentualnie starszy
gameboy + nagrywarka?

Ale BF%eby pisaE6% w C, to trzeba chyba znaE6% tu winapi32, ktF3%ry jest
cokolwiek obrzydliwy? Da siEA% tego jakoB6% nauczyE6% bez bF3%lu?

Re: Otwarty system na małe urządzenie

Ja sobie pisałem na WIN CE pod Visual Studio 2005, czyli właściwie to jest
visual C++, a nie C.

No to do tego niczego nie potrzeba specjalnie (oczywiście trzeba pisać pod
Compact Framework,
czyli trochę to jest ograniczone w stosunku do normalnych windowsów).
A jakby dokładnie w C, no to nie wiem, może i masz rację ?

[300zł] Re: Otwarty system na małe urządzenie

Na atmega jest c
Niestety szukam gotowego produktu. Nie może byc to samoróbka.

To nieustający konkurs, ale od teraz mogę pisać kwotę w nagłówku może ktoś
znajdzie taniej. Czyli zakres cen = mniej niż to co w nagłówku.

Tak dingo jest fajne od razu o tym pomyślałem, ale szukam czegos tańszego.

Re: [POSZUKUJE] Otwarty system na małe urządzenie

i1431203803.html
i1430130802.html

Jesli da sie zmienic w tym system na otwarty to toleruje. Ale chyba nie
bardzo. Po za tym ceny nie sa jakies niewielkie 310zł ? Myślę, że da sie za
mniej

Re: [POSZUKUJE] Otwarty system na małe urządzenie

Ten drugi link to 169 zł (nówka nie śmigana, jesli dobrze doczytałem :)
A co to znaczy dla kolegi "otwarty" ? No win ce to win ce - otwarty on jest
z natury rzeczy :)
Może kolega sobie po prostu postawić na nim własną aplikację , w niektórych
przypadkach pewnie da się też samemu WIN CE zapodać (chociaż tutaj to już by
trzeba szukać pewnie).

Ja swego czasu miałem użyć czegoś takiego właśnie, ale potem zmieniłem na
http://www.watterott.com/de/FriendlyARM-Mini2440-35-LCD-256MB
bardzo wygodna rzecz, są do tego wszystkie narzędzia, SDK itp.
No ale to 100 euro.

[300zł]Re: [POSZUKUJE] Otwarty system na małe urządzenie

Nie jest otwarty. Nie jest open source (cokolwiek to znaczy)
Może być mp3 player, pilot cokolwiek. Ale musi sie na nim odpalic coś co
jest otwarte. Moze byc LUFA, moze byc Contiki, Linux, byle dalo sie
kontrolowac system.

Właśnie szukam. Za 300 złotych jest duzo sprzetu, nawet kindle da sie
przerobic. Ale czy cos dostane taniej?

Ze specyfikacji widzę, że musi miec jeszcze jakieś USB, ethernet by można
było zmienić oprogramowanie.

Re: [300zł]Re: [POSZUKUJE] Otwarty system na m ałe urządzenie

Aha, no - w tym sensie, to oczywiście - nie jest...

Site Timeline