[Poszukuję] niby normalnych złącz ...

Od jakiegoś czasu szukam i dzwonię bez najmniejszego rezultatu :( Potrzebuję ok. 50 - 100 szt. (czyli demontaż raczej odpada) normalnych złącz do zasilania dysku twardego lub napędu CD. Jeżeli wiesz gdzie ktoś coś takiego sprzedaje będę wdzięczny za informację.

Dla zobrazowania o jakie złącze mi chodzi:

Afaj

Użytkownik "Afaj" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:bn8e6d$qa5$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl

Coś z tego?

Marek Dzwonnik

Polurkuj na

ceny maja w miare niezle (ale nie wiem jak wygladaja w porownaniu do sklepow w pl) i nie wiem ile kosztuja wysylka do pl. Acha, i minimalne zamowienie to w wiekszosci przypadkow 100szt (mozna kupic jako "probki" dowolna ilosc, ale po doliczeniu kosztow wysylki moze nie byc oplacalne.

j.

--

Reply to
Jacek R. Radzikowski

Serdecznie dziękuje wszystkim za odpowiedzi złącza zamówione i już jadą :)

Reply to
Afaj