Poszukuje ksiazek dla mlodego elektronika

Jak w temacie - chodzi glownie o licealistow, mlodych pasjonatow ktorzy chca
wejsc
w swiat mniej i bardziej zaawansowanej elektroniki. Najlepiej materialy online i
darmowe )
Co moglibyscie polecic?

Dzieki

Re: Poszukuje ksiazek dla mlodego elektronika

nie, to tylko wypowiedzi Romana... i reszty...

Re: Poszukuje ksiazek dla mlodego elektronika

??

Re: Poszukuje ksiazek dla mlodego elektronika

powiem Ci wprost, wszystko chlam!
jak Ci nie pomoga na grupie, to z zadnej ksiazki nic sie nie dowiesz...
a TY jak masz dzieciaka ustawiac, to lepiej zapisz go na angielski... jesli
da rade, to w necie jest spora ilosc zeskanowanych ksiazek o elektronice...
oczywiscie 3/4 to tez chlam...

Re: Poszukuje ksiazek dla mlodego elektronika

Nie zwracaj na niego uwagi. Sam nigdy z ┼╝adnej ksi─ů┼╝ki nic nie zrozumia┼é
i uporczywie o wszystkie najprostsze sprawy pyta na grupie.
Koledzy ju┼╝ ci dali par─Ö przyk┼éad├│w. Ja bym zwr├│ci┼é uwag─Ö na wspomnian─ů
"Sztukę elektroniki" Horowitza. Radziłbym też od razu uzupełnić
biblioteczk─Ö o ksi─ů┼╝ki na temat mikrokontroler├│w np z rodziny AVR. Tu
nie mogę podać konkretnych tytułów bo jest tego sporo (nawet z samego
wydawnictwa BTC) a sam uczyłem się z sieci.

Re: Poszukuje ksiazek dla mlodego elektronika
Chwilozof:

Tak, okre┼Ťlasz wyra┼║nie, ┼╝e chodzi ci o ludzi m┼éodych, ale co
liceum i w og├│le szkolnictwo maj─ů z tym wsp├│lnego?
Mi─Ödzy innymi w sobotnio/niedzielnych liceach norm─ů jest, ┼╝e
w jednej klasie s─ů ludzie w ka┼╝dym wieku. Od nastolatk├│w, po
babcie i dziadk├│w.

Szkolniaki, studenciaki i inne pedały - zdychać!

Re: Poszukuje ksiazek dla mlodego elektronika

Ja pamietam ze jak chcialem to sam znalazlem, w kazdym kiosku mozna bylo
kupic literature a w skladnicy harcerskiej zestawy mlody elektronik. Ale
to wiesz trzeba bylo chciec nie ze tatus podlozy na tacy.

Re: Poszukuje ksiazek dla mlodego elektronika

"Sztuka elektroniki"? Podobno dobra. Poza tym czasopisma, np. "Elektronika
dla wszystkich"

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Piotr G├│recki Wzmacniacze operacyjne
Piotr Górecki Układy cyfrowe - pierwsze kroki
Krzysztof Górski Timer 555 w przykładach
Gordon McComb Elektronika dla bystrzak├│w
Piotr G├│recki Wyprawy w ┼Ťwiat elektroniki

Pozdrawiam,
Paweł

Site Timeline