Poszukuje Instrukcji HP930

Zaswinila mi sie drukarka HP DJ 930. Szukam jakiegos opisu jak sie rozklada obudowe aby nie popsuc, widzieliscie gdzies cos takiego ? Jest strasznie zalana atramentem.

Reply to
CodeBoy Praca

Dnia Wed, 10 Sep 2008 12:10:42 +0200, CodeBoy Praca napisał(a):

Jest na elektrodzie, jak coś wal też na priv.

Reply to
Danny

Dnia 10-09-2008 o 12:10:42 CodeBoy Praca snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

oki, znalazlem rozebralem wczyscilem, ale nadal pali sie dioda zaciecia papieru / braku papieru. podejrzewam czujnik, ale nie wiem gdzie go szukac ?

Reply to
CodeBoy Praca

Dnia 11-09-2008 o 14:54:13 gervee snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

w serwisie i drukarek i tam sa schematy, niesttety jest platny :(

Reply to
CodeBoy