Poszukuję elektronika w Warszawie któ

Witam,

Padło mi takie sprytne urządzenie zwane tablet PC.

Gdzie w Warszawie mogę dać to cudo żeby ktoś przejrzał i potrafił zdiagnozować co padło, ew. naprawić jeśli będzie to coś prostego.

Najbliższy serwis producenta mam w Anglii więc chciałbym to tutaj sprawdzić.

Reply to
Kocureq

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Tzn? Przegrzebałem ostatnie 30000 postów i nie znalazłem, czego jeszcze nie dopełniłem?

Reply to
Kocureq

Witam

Kocureq napisał(a) :

Nie dyskutuj z nim. On jest wszystkowiedzący i czuje, że ma _misję_ :-D

Reply to
Zbynek Ltd.

Zbynek Ltd. napisał(a)

Czyżby kolega ukrywał się kiedyś pod nickiem "Zbynek vel Zbynio aka Zbegon"?

Reply to
Filip Ozimek

Witam

Filip Ozimek napisał(a) :

Nigdy. Od zamierzchłego początku używam tego samego nicka i maila. Nie jestem człowiekiem o 10 twarzach.

Reply to
Zbynek Ltd.

[...]

Nie wiem, kto to ale w KF z jakiegoś powodu u mnie siedzi. Na pewno nie bez powodu.

RoMan Mandziejewicz napisał(a) :

Biedaczek zapomniał co pisał miesiąc temu. Dlatego, że uważam, że jeśli sprzedawca na Allegro deklaruje, że wystawia komentarz jako drugi, to jest już podejrzany. Jeśli się przy tym dogłębnie upiera, to wygląda to już na złodziejską solidarność. Kupujący po zapłacie spełnia swoje wszystkie obowiązki i taka deklaracja sprzedawcy jest z gruntu podejrzana, jako asekurancka.

Reply to
Zbynek Ltd.

Użytkownik "Zbynek Ltd." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e8t545$2a4$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...

-> alt.pl.allegro

oceniasz innych własną miarą czy eliminujesz konkurencję w fachu? ;)

PLONK!

Reply to
Robaczek

Robaczek napisał(a) :

O! Kolejny wyznający zasadę solidarności złodziejskiej.

Reply to
Zbynek Ltd.

Użytkownik "Zbynek Ltd." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e8trj8$1ma$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...

Weź Ty człowieku nie przesiaduj na słońcu bo widać Tobie to szkodzi... pozatym na allegro zawsze ale to _ZAWSZE_ kupujący wystawia pierwszy swój komentarz... a jest to dowód sfinalizowania transakcji.

Pozdrawiam Jarek O.

Reply to
Jarek

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Czego zatem chcesz? Zebym opisal problem? Robi sie :)

Urzadzonko = TTAB-B12D. Tablet PC, centrino 1,4 GHz, dysk 60 GB, 512 MB RAMu, dwie baterie (oryginalna 5400 mAh i dodatkowa 9000 mAh). Zasilany zasilaczem zewnetrznym 12V.

1/ Od wczoraj urzadzonko sie nie wlacza. Na zadnej z baterii (jedna na pewno jest naladowana) ani na zasilaczu. Przy podpieciu zasilacza nie laduje tez zadnej z baterii (a w kazdym razie nie zapala sie dioda o tym informujaca). Nie wlacza sie = nie reaguje na przycisk zasilania, zadnym piskiem, chrobotem, mrugnieciem czy czymkolwiek :) 2/ Od dluzszego juz czasu milczy karta dzwiekowa (wbudowana, na AC97). Windows widzi ja dobrze, z jego punktu widzenia wszystko hula.

Najwazniejszy jest problem 1., potem 2.

Poszukuje osoby do ktorej moglbym zaniesc sprzet zeby podlubala i sprawdzila co moglo pasc, ew. czy da sie to na miejscu naprawic.

Wystarczy? :)(

Reply to
Kocureq

Witam

Jarek napisał(a) :

Jak widać po poniższym, Tobie także.

Skąd Ty takie rewelacje bierzesz? "To" przychodzi z upałem, czy w inny sposób? W regulaminie takich bzdur nie ma. Weź Ty się chłopie zastanów czasem nad tym co piszesz.

Logiczne jest, że pierwsza osoba która wywiązała się z transakcji powinna otrzymać komentarz. Na ogół pierwszy wywiązuje się kupujący, bo robi przelew. Wie o tym sprzedający o kilka dni prędzej od kupującego. Po raz kolejny zapytam się więc: jakie jeszcze obowiązki ciążą na kupcu, który zapłacił za towar? Ma posprzątać w sklepie? Czy może jeszcze pocałować sprzedawcę w

4 litery? A w klasycznym sklepie, to nie wypuszczą klienta, zanim nie pochwali sprzedawcy, co?
Reply to
Zbynek Ltd.

To jeszcze ja, Jarząbek.

Jarek napisał(a) :

Nie skojarzyłem od razu Twojej szacownej osoby. Jesteś takim samym fachowcem od Allegro, jak od oporników w bateriach. Szczególnie alkalicznych, żeby nie można ich było używać do paralizatorów :-P

Reply to
Zbynek Ltd.

-> alt.pl.allegro

A! Już wiem o co poszło! Kłamczuch piszący o rzekomych wielu negatywach odwetowych jakie miał otrzymać sam walacy negatywami na prawo i lewo i oczekujący, że sprzedający mu się podłożą pierwsi wystawiając komentarz. Jest u mnie na czarnej liście:

Splonkowany właśnie za teksty o 'złodziejskiej solidarności' - wątek do odnalezienia bez problemów w góglach.

Jarek napisał(a):

Brednia. Jedynym obowiązkiem kupującego jest zapłacić. Jeżeli płatność jest przelewem, to obowiązkiem sprzedawcy jest wystawić komentarz po wpłynięciu pieniędzy na konto - kupujący wystawia komentarz po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru.

Jeżeli płatność jest za pobraniem, to odwraca się kolejność wystawiania komentarzy - i jest to naturalne - pieniądze z poczty przychodzą później niż dociera towar do kupującego.

Ergo - uczciwie jest trzymać się wydarzeń powodujących powstanie "obowiązku" wystawienia komentarza a nie nazewnictwa "sprzedający

-kupujący".

Ale to tylko moje - może radykalne - ale prywatne zdanie.

MAc

Reply to
MAc

Wskaż w regulaminie taki obowiązek.

Komentarz dotyczy przebiegu całej transakcji a nie tylko wpłaty pieniędzy. Towar może ulec uszkodzeniu w transporcie, przesyłka może zaginąć. Zbyt... krewki kupujący mając juz komentarz pozytywny na koncie może bezmyślnie wystawić negatywa.

Żeby nie było nieporozumień - głównie kupuję na Allegro i zawsze wystawiam komentarz po otrzymaniu zamówionego towaru - nie czekam na komentarz od sprzedającego.

RoMan Mandziejewicz napisał(a) :

Liczykrupa się znalazł :-D

Jesteś przewrażliwiony i nie cierpisz uczciwych w ramach poniżej już ujętej solidarności

Reply to
Zbynek Ltd.

MAc napisał(a):

Sytuacja następująca: zakup używanej drukarki HP LJ 4+ na Allegro - płatność przelewem z góry. Komentarz(neutralny) wystawiłem po ok. 3 miesiącach gdy skończyły się w końcu boje ze sprzedawcą o wymianę uszkodzonej kasety i gdy minęła gwarancja - mogłem sobie sprawdzić czy faktycznie drukarka ma nowy fuser, co było gwarantowane w opisie aukcji. W komentarzu z braku wystarczającej ilości miejsca skrótowo opisałem moje zarzuty wobec sprzedawcy - jego odpowiedź jest kłamstwem w żywe oczy - co innego mówił mi w rozmowie telefonicznej a co innego pisze w odpowiedzi. Na odpowiedź odpowiedzieć nie mogę. Mogę za to napisać maila do sprzedawcy wyjaśniając mu co myślę na temat takiego zachowania. O ile sprzedawca w ogóle by tego maila przeczytał(co sądząc po problemach z kontaktem z nim jest prawdopodobne) to mogło by się to skończyć wystawieniem negatywa przez niego - z jednej strony przynajmniej mógłbym się w odpowiedzi ustosunkować do jego odpowiedzi na mój komentarz ale z drugiej głupio przy 63 pozytywach dostawać pierwszego negatywa. IMHO na wystawienie komentarza powinien być określony czas, np. miesiąc.

Reply to
badworm