poszukuje elektronicznego potencjometru

witam,

poszukuje scalonego potencjometru elektronicznego o ponizszych parametrach:

wartosc do 500 ohm
interfejs I2C
zeby mozna bylo podac dowolna wartosc a nie tylko sterowac gora, dol
nie musi miec pamieci

czy ktos kojarzy cos takiego?

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

Re: poszukuje elektronicznego potencjometru

a produkuje się wogóle cyfrowe potencjometry o tak małej rezystancji? może
dałoby się np jakiś większy i konwerter na opampie? wtedy juz prosciej cos
znaleźć (np maxim ma pewien wybór ale raczej w N kohm)

Re: poszukuje elektronicznego potencjometru

no wlasnie nie znalazlem nic o tej wartosci :(

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

Re: poszukuje elektronicznego potencjometru
Powitanko,

No to najpredzej Maxim-Dallas, albo Analog (tylko gdzie go w RP kupic)

Malo troche, ale moze taki 10k z 1024 stopniami o ile to ma byc
regulowany opornik.
Analog ma 1k, ale mniej stopni:
http://www.analog.com/en/digital-to-analog-converters/digital-potentiometers/products/index.html
za to z:

Chyba kazdy tak ma, wpisuje sie do rejestru co ma byc i po sprawie.
http://para.maxim-ic.com/en/search.mvp?fam=dig_pot&807=Linear&918=Non-Volatile&tree=master

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: poszukuje elektronicznego potencjometru

ooo, to juz cos, nie zalezy mi na duzej rozdzielczosci, od biedy 64 pozycje
w zakresie 0-500 ohm by mi wystarczyly a 128 to juz spokojnie... a jak jest
z dostepnoscia tych ukladow, nie trzeba na nie polowac tygodniami?

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

Re: poszukuje elektronicznego potencjometru
http://www.analog.com/en/digital-to-analog-converters/digital-potentiometers/products/index.html

Ja tylko przypominam ze rezystancyjnie te produkty sa kiepskie, i
zaleca sie je uzywac jako dzielniki napiecia, a nie rezystory.

A regulowany rezystor .. 7 precyzyjnych rezystorow, 7 kontaktronow
i zrobione :-0

J.

Re: poszukuje elektronicznego potencjometru
Powitanko,

W Polsce jest 2 dystrybutorow Analoga. Kiedys opisywalem tu swoje
nienajlepsze wrazenia po kontaktach z nimi. Zapytalem, czy ten drugi
jest moze lepszy, niestety jest ponoc jeszcze gorszy.
Ale mozna on-line kupowac, tylko o ile pamietam chyba nie uzywali https
do przesylania danych i mnie to troche zaniepokoilo.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa