Poszukiwany "Elektronik - projektant uk?adów elektronicznych"

Prężnie działająca firma produkująca urządzenia bankowe poszukuje projektanta układów elektronicznych opartych na mikrokontrolerach firmy ATMEL.

Od kandydatów oczekujemy:

- zaangażowania w pracę,

- komunikatywności,

- umiejętności pracy grupowej,

- umiejętności projektowanie układów elektronicznych,

- mile widziana umiejętność programowania mikrokontrolerów w języku C

Oferujemy:

- pracę w rozwijającej się firmie,

- pracę nad nowymi projektami,

- możliwość rozwoju.

PS. Proszę nie sugerować się siedzibą naszej firmy (Izabelin) - to tylko 20 min autobusem z placu Wilsona !

Reply to
michal

Użytkownik snipped-for-privacy@klossoftware.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@o80g2000hse.googlegroups.com... Oferujemy:

[...]

Tłumy specjalistów , Warszawiaków się nudzą, czekając w pośredniaku i już lecą pracować za 800zł 16 godzin na dobę przez okrągły rok. Dźwigam kiecę i lecę... Nie wiem jednak gdzie jest plac Wilsona, a w Izabelinie nigdy nie byłem. To chyba jakieś 400km ode mnie.

Już pisze CV .... na Berdyczów, bo innego adresu nie widzę

Reply to
lwh

Użytkownik "lwh" snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news:fdt9nm$ff1$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

W emailu jest adres klossoftware.pl

Pozdrawiam M. Augustyniak

Powitanko,

A płacę tez oferujecie? Bo ja bym chetnie, ale nie wiem czy warto.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Nie podobaja mi sie durne pyskowki po kazdej ofercie, ale tym razem sam nie wytrzymam. Czy powyzsze nalezy rozumiec: projektant na samochod u nas nie zarobi ?

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

miałem odpisać ale nie wiem czy moje staruteńkie benzynowe 2,6 nie doprowadzi mnie do śmierci głodowej ;-)

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Masz jakiekolwiek wątpliwości ? Chiński elektronik jest najtańszy na świecie. Chodzi piechotą , śpi w fabryce 4 godziny na dobę. Polski jest następny. Dojeżdża komunikacją masową Amerykański elektronik jest najdroższy i dojeżdża własnym samochodem My chcemy zabrać zlecenia Chińczykom , czy Amerykanie przejmą nasze?

Reply to
lwh

snipped-for-privacy@klossoftware.pl pisze:

Ja powiem to tak jak ktos sie lubi uzerac z ludzmi to bardzo prosze sie porwac na te oferte

na samochod nie zarobisz narobisz sie jak glupi i jeszcze wszycy maja do ciebie pretensje

Reply to
Raven

snipped-for-privacy@klossoftware.pl pisze:

Witam, więc ja -prężny elektronik - chciałbym zgłosić kandydaturę: Jestem: - zaangażowany w pracę, - komunikatywny, - umiejętnie pracuje grupowo, - umiejętnie projektuje układy elektroniczne, - mile pokażę umiejętność programowania mikrokontrolerów w języku C

Będę zadowolony z: - pracy w rozwijającej się firmie, - pracy nad nowymi projektami, - możliwości rozwoju.

Nie podpisuje się bo to chyba nowy styl warszawski, no i oczywiście wiadomo z jakiego miasta jestem.

Dostałem prace?

PS: Jak oczekujecie rozsądnych zgłoszeń to wypadałoby napisać rozsądne ogłoszenie (czytaj - konkrety!)

Reply to
Kamillos

Użytkownik "Kamillos" <kakr77_skasuj_to snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:fdtvtm$ko0$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

(ciap)

Niech poczekają aż z Anglii zaczna wracać :-))))))

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

No coś ty !

Wszyscy inteligentni ludzie na całym świecie wiedzą gdzie jest plac Wilsona. Znajduje się on w centrum wszechświata. A z tamtąd jedziesz 20 min autobusem i już jesteś na miejscu

:-)

Leszek

Reply to
Leszek

snipped-for-privacy@klossoftware.pl pisze:

[...]

A jaka płaca na początek? Zakładając oczywiście odpowiednie doświadczenie w temacie.

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski pisze:

ja znam te firme i jako ze wiele razy mi pomogliscie ...... OSTRZEGAM PRZED NIMI

tam nie da sie pracowac a co do preznosci firmy to co rozmawialem ostatnio z kolegami to jest kolo dna dlatego wszyscy z niej uciekaja jak za przeproszeniem szczury ze statku

Reply to
Raven

Czemu nie da sie pracowac? To gdzies na wsi i krowy za glosno mucza?

Reply to
Pszemol

Pszemol pisze:

dlaczego nie da sie pracowac hmmmm...

szef otaczajacy sie dupowlazami ktorzy nie maja najmniejszego pojecia o elektronice a sadza ze lykneli cala wiedze swiata

wieczne pretensje a jak czlowiek stwierdzi ze to jednak bagno nie dla niego to strszenie sadem bo przez ostatnie miesiace sabotowal firme i pare innych sytuacji

wystarczy czy jeszcze malo aby odpuscic sobie ta firme???

Reply to
Raven

Użytkownik "Raven" snipped-for-privacy@too2.pl napisał w wiadomości news:4703352a$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Pewnie nie jestem pierwszy, ale tak mi przyszlo do glowy, ze mozna by podzielic sie na tym forum informacjami na temat firm, w ktorych elektronik nie powinien szukac pracy...

Maciek Wywrocki

Reply to
Maciej Wywrocki

Maciej Wywrocki pisze:

to jesli ta poczesna lista powstawala by to proponowalbym ja tam umiescic razem z firmami podleglymi bo jest ich chyba 2 albo 3 w rekach tech samej osoby

Reply to
Raven

to jesli ta poczesna lista powstawala by to proponowalbym ja tam umiescic razem z firmami podleglymi bo jest ich chyba 2 albo 3 w rekach tech samej osoby

___

po szybkim spojrzeniu w google... to czasem nie oni ?

sundayman

a no tak, głupie pytanie...oni. :)

pozdr.

Reply to
sundayman

A jak chcesz zapobiegac sytuacji w ktorej konkurencja bedzie podkopywac dolki nieprawdziwymi relacjami o pracy w firmie?

Reply to
Pszemol