positiv - laminat z TME - pytanie

To mi krzywdę zrobiłeś tym killfile. Wychodzi że masz inteligencję mojego kota. Jak czegoś nie widzi to uważa że tego nie ma. Ile Ty masz lat. Wychodzi że głowa radziecka a rozum jak u dziecka. Ja wole przeciwników wysyłać na peron tutaj

Za dużo ich tam nie ma. Tak że sobie specjalnie nie pomędzisz.

Reply to
kogutek

W dobre rady jestem zaopatrzony do jakiegoś siedemdziesiątego roku życia. Twoje mi nie potrzebne. Chciałem Ci pomóc kierując na właściwą drogą. Ale Ty druciarz jesteś, szukasz oszczędności tam gdzie tylko stracić można. Nie moje małpy nie mój cyrk, a co mnie to obchodzi.

Reply to
kogutek

A skąd wziąłeś takie dane??? IMHO będzie to jakieś 53% wagowo.

Reply to
DJ

Dokładniej 52.2%. Gęstość takiego roztworu wynosi 1.55 g/cm^3.

Pozdrawiam, Paweł

On Fri, 12 Jun 2009 22:53:40 +0200, Paweł Pawłowicz

Tak, ale to wiecej NaOH niz wody.

w 100ml wody

111g NaOH / 211g roztworu = 52.6% ..