positiv - laminat z TME - pytanie - Page 2

Re: positiv - laminat z TME - pytanie

Skoro Ci tak wszystko wisi, czy byłbyś uprzejmy nie produkować swoich
komentarzy ?
Bo są, jakby to delikatnie powiedzieć...dość żałośliwe.

Re: positiv - laminat z TME - pytanie
Hello Sundayman,

Nie lubię kogutka i mam go w killfile od jego pierwszych występów na
pl.misc.samochody. Ale jeszcze bardziej nie lubię bezsensownego
dziadowania i pyskowania na grupie. Dlatego też polecam:

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

Re: positiv - laminat z TME - pytanie
To mi krzywdę zrobiłeś tym killfile. Wychodzi że masz inteligencję mojego kota.
Jak czegoś nie widzi to uważa że tego nie ma. Ile Ty masz lat. Wychodzi że głowa
radziecka a rozum jak u dziecka. Ja wole przeciwników wysyłać na peron tutaj
http://ntg.bocznica.org /. Za dużo ich tam nie ma. Tak że sobie specjalnie nie
pomędzisz.

Re: positiv - laminat z TME - pytanie

To osobliwe, że najwięcej hałasu robią ci, którzy najmniej mają do
powiedzenia...

Wyjaśniam moje pytanie właśnie dla małych kogutków...
Otóż ja sam - jako wykonujący płyteczki sporadycznie, zawsze stosowałem
wywoływacz SENO - o ile już mi się chce bawić robienie płytek.
Jakkolwiek - jeden z kolegów, prowadzący firmę w której produkuje (na rynek
USA) dość poważne urządzenia, kiedy potrzebuje
zrobić szybko płyteczki, to na moje pytanie czy też używa SENO stwierdził,
że bez sensu  - równie dobrze sprawdza się kret.
Nawet pytałem o te proporcje, ale już nie pamiętam po prostu.

No i postanowiłem sobie , przy okazji - sprawdzić tą koncepcję. Powiem
"koledze" kogutkowi w tajemnicy -  mam wywoływacz SENO,
i - proszę sobie wyobrazić - kupiłem sobie nawet w TME dodatkowe płytki  do
eksperymentów.
Zatem wyliczenia drogiego kolegi kogutka o tym ile kosztuje wywoływacz itp -
to bym proponował sobie...- no,
powiedzmy - w buty włożyć, jako że nie bardzo mnie to interesuje.

Dlatego - kogutek - taka rada - starać się odpowiadać w miarę merytorycznie,
bo inaczej się trochę na idiotę wychodzi...

pozdr.

Re: positiv - laminat z TME - pytanie
W dobre rady jestem zaopatrzony do jakiegoś siedemdziesiątego roku życia. Twoje
mi nie potrzebne. Chciałem Ci pomóc kierując na właściwą drogą. Ale Ty druciarz
jesteś, szukasz oszczędności tam gdzie tylko stracić można. Nie moje małpy nie
mój cyrk, a co mnie to obchodzi.