Popsute procesory - po co ludzie je kupują i skąd biora je sprzedajacy na allegro ?

Popsute procesory - po co ludzie je kupują ?? i skąd biora je w ilościach hurtowych sprzedajacy na allegro ?

Reply to
Woj

Użytkownik "Woj" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:bkulf1$8md$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

No ja np. sobie kiedys zrobilem bryloka do kluczy - z pierwszego uwalonego MCSa :-p. Ale zgubilem szybko bo oczko ze srebrzanki sie wzielo i urwalo :-). pzdr, marcin

Reply to
marcinuh

bryloczek ale ja widzialem goscia co za 150 zl kupil se popsute pentium 4 moze da sie je jakos odzyskiwac ?

Reply to
Woj

No jak chcą mieć np. nietypową glazure w łazience, albo wybrukować nimi ścieżki w ogródku :-)

Reply to
Grzegorz Mentrak

uklady w hurtowniach i wymienia sobie na nowe... albo wysylaja pozniej takie ale juz jako "sprawne" tyle ze wirtualnie :)

Thu, 25 Sep 2003 14:18:46 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Woj" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Hehe przypomanialo mi sie z technikum: - Jakie uklady scalone naprawiamy ? // (no wiadomo ze zadne ale...) - Zepsute !

:-)

Reply to
BLE_Maciek

kiedys naprawilem padniety tranziak mocy w TO3 otworzyc sie da, potem okazalo sie ze przebit jest 1 segmant (tranziaki mocy skladaja sie z rownolegle polaczonych tranzystorow na 1 platku krzemu) wystarczylo odciac mu B i E i ruszyl :) ale co do pentium to bym sie zastanawial ingerowac skalpelem:)

Reply to
Greg