Pomysły na AT89C51

Szukam ciekawych projektów układów z wykorzystaniem mikroprocesorów, szczególnie AT89C51 Prosz o odpowiedzi, linki.

Reply to
news.gazeta.pl

Użytkownik "news.gazeta.pl" <piotrek snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:dpjjj5$p2c$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

i inne.

Zapewne będziesz niesamowicie zaskoczony jak cię odeślę do

i groups.google.com Poza tym odeśle cię na stronę Elektroniki dla Wszystkich i Elektroniki praktycznej

Pozdrawiam Costec

Reply to
CosteC

U?ytkownik "news.gazeta.pl" <piotrek snipped-for-privacy@o2.pl napisa? w wiadomo?ci news:dpjjj5$p2c$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Koledzy juz Ci powiedzieli gdzie szukac ... ja tylko dodam ze moze lepszy bylby 89S51 lub 89S52 z szeregowym programowaniem po SPI ...

Myślałem, że znacie jakieś ciekawe linki z projektami.

Użytkownik "news.gazeta.pl" <piotrek snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:dpjjj5$p2c$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
news.gazeta.pl

Użytkownik news.gazeta.pl napisał:

litosci dla kazdego cos innego w sieci jest tego tyle ze nie sposob zaproponowac nic konkretnego, odpal google i wybieraj

Reply to
AlexY