pompka akwariowa - problem

Kupilem pompke akwariowa Aquael 650l/h i mam z nia problem - pompka nie zawsze startuje. Jak narazie zdarzylo mi sie kilka razy, ze po podlaczeniu jej do pradu nie wystartowala(nawet nie wydawala z siebie zadnych dzwiekow;). Pracuje w zanurzeniu. Reklamowac ja czy moze samo jej przejdzie jak sie dotrze??

Reply to
sliver22

Użytkownik sliver22 napisał:

reklamuj

Reply to
zenek

ta pompka ma slaba sile . Niestety postaraj sie jej nie wylaczac wogle (okolo 2-3miesiecznie kosztuje jej utrzymanie) albo rurk ktore odprowadza wode do zbiornika zanurz w wodzie. Powietreze juz nie powinno sie dostac do obiegu i bedzie dziala. Sam pracuje na pdoobnym chlodzeniu. Najlepsza metoda :-)

Pozdrawiam Wnekus

Reply to
Wnekus