Pomozcie wybrac monitor: 30" HP LP3065 czy 27" Dell U2711

Witam,

prosze o pomoc w wyborze jednego z tych monitorow. Zebralem troche recenzji z netu i wiekszy HP wypada raczej niekorzystnie, w porownaniu ze znacznie tanszym Dell`em. Smuzy, brak jednolitosci barw, slabe nasycenie. Jednoczesnie Dell ma zblizona rozdzielczosc i dostaje o wiele lepsze recenzje od uzytkowniow.

Ja potrzebuje monitora do pracy z grafika, na drugim miejscu filmy i gry.

Tu specyfikacja HP, cena ok. 4500,-:

A tu Dell, cena ok. 2900,-:

pozdrawiam,

Plissken

Reply to
Plissken

Powitanko,

Pod wzgledem wyposazenia i ergonomii to podobnie jak moj 2709. A skoro przy ergonomii jestesmy, to nic tak nie wk*&! mnie jak dotykowe klawisze, zdecydowanie wygodniejsze sa normalne, ale tez zbyt czesto sie ich nie uzywa. PiP jest i dziala, ale tylko z wejscia video, nie da sie odpalic drugiego obrazu z 2 kompa. Cala reszta jest jak dla mnie godna wszelkiej pochwaly, barwy super, czarne jest czarne, podswietlenie da sie ustawic na temperature dla mnie komfortowa czyli "warm", nie jest to lustro - nawet przy sloneczku da sie pracowac. Obawialbym sie tylko, czy przy tak duzej rozdzielczosci nie bedziesz mial zbyt malych czcionek, musisz sam zobaczyc.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel O'Pajak

Jeśli do grafiki 30'' to Eizo SX3031W lub Nec 3090WQXi. Jeśli mniejszy to 27" Eizo SX2761W lub 26" Nec 2690WUXi2.

Kupowanie tańszych to wyrzucanie pieniędzy. Mówimy oczywiście o klasie amatorskiej.

Pozdrawiam, Paweł