Pomóżcie rozszyfrować programator ISP

Wygrzebałem z szuflady taki programator ISP:

5 kondensatorków (chyba, że te 3 SMD to nie kondensatorki). Piny 4-8 wtyczki są zwarte.

Szukałem w necie podobnego schematu, ale znalazłem albo jakieś prostsze, albo bardziej skomplikowane.

Pytanie jest takie - do których wyprowadzeń uProcka podłączyć które piny we wtyczce wyjściowej?

Reply to
Tomasz Pyra

Użytkownik "Tomasz Pyra" snipped-for-privacy@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:f9d8l6$1m8$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

SMD są opornikami (2x220 omów i 100 omów).

Mogą być np. bez oporników.

Do odpowiednich. Zależy jakiego programu bedziesz używał, jakiego procesora. Np. programator Atmeli Adama Dybkowskiego ma jak dobrze pamiętam możliwość dowolnego przypisania linii LPT do pinów procesora. Możesz również takie dowolne przypisanie zrobić hardware'owo - nóż i lutownica.

Reply to
Bogdan G

Bogdan G pisze:

BTW: Tu jest strona ISP Programmer'a: