zepsułem altuim dxp 2004 opierając się o klawiaturę

Witam DXP 2004 obsługuje 'od święta' dla zabawy i przez przypadek dużą książką wcisnąłem jakąś magiczna kombinację która mi go zepsuła. W tej chwili w trakcie projektowania płytki PCB widzę w danej chwili tylko jedną warstwę. I tak jak wybiorę 'bottom layer' to widzę ścieżki i punkty lutownicze ale bez obrysu elementów. Jak kliknę na zakładkę 'top overlay' to widzę obrys elementów ale bez żadnych ścieżek. Podobnie 'top layer' pokazuje jedynie ścieżki bez obrysu elementów. Płytka oczywiście jest pamiętana poprawie bo na wszelkiego rodzaju wydrukach (printout) pojawiają się opisy, obrys elementu i ścieżki. A jeszcze niedawno 'na raz' widziałem na czerwono ścieżki górne, na niebiesko dolne i żółty obrys elementów. Czy ktoś podpowie jak do tego wrócić? Nikt nie musi zgadywać co takiego wcisnąłem książką. Wystarczy podpowiedz w stylu menu -> design -> board options i tam zaznacz coś lub też odznacz coś. oczywiście 'design' i 'board options' było jako przykład bo tam to już zaznaczałem i odznaczałem wszystko i nic nie pomogło. Czekam na podpowiedz.

pozdrawiam MArek

Reply to
ToTylkoJa

dla 99 jest to preferences -> display -> single layer mode czyli to co piszesz , a dla dxp - pewnie zaraz ktos napisze :)

Reply to
nenik

W dniu 22-09-2010 16:45, nenik pisze:

Shift-S, bardzo przydatne.

Reply to
EM

W menu (Tools albo View) poszukaj opcji 'startup layout' albo 'reset layout'. To przywraca wszystkie okienka, tryby itp do stanu od razu po instalacji.

Reply to
Jerry1111

Jejku TAK, TAK!, TAAK!!. Wielkie dzięki.Już tak z ciekawości, czy to skrót do jakiegoś 'single layer' czy czegoś podobnego?

pozdrawiam MArek

Reply to
ToTylkoJa

No tak, ale gdzie tego szukać w menu to nie wiem (bo znam skrót :) ) Wiem też, że bardzo przydatny jest plik z pomocy Shortcut Keys.

Reply to
EM