Pomocy w wyborze projektu na konkurs...

Siemka, jestem nowym malo doswiadczonym elektronikiem. W mojej szkole organizuja konkurs elektroniczy i mam prosbe o pomoc w doborze projektu. Chodzi mi tutaj o rzucenie samej nazwy oraz przyblizony koszt budowy. Moga to byc rowniez kity. Na rzecz konkursu moge przeznaczyc do

100zl. Posiadam 2 zasilacze jeden z regulowanym napieciem drugi 12V.

P.S. Chętnie kupie jakas prace!!!! Oby byla ciekawa!

Pozdrawiam.

Reply to
Czepek

Czepek napisał(a):

no to po co sie pchasz na konkurs jak sam mowiesz, ze sie nie nadajesz? kupowanie projektu jest jeszcze durniejsze...

Reply to
Psychik

Czepek napisał(a):

A nie lepiej kupić sobie od razu nagrodę?

Reply to
Filip Ozimek

Filip Ozimek napisał(a):

Ale kupowanie projektu jest ciekawsze. Kiedys, na studiach, koles kupil projekt instalacji elektrycznej, tyle ze na rysunku ktos mu wymalowal glowice kablowe na koncu kazdego przewodu. Musze przyznac, ze jego tlumaczenie co to wlasciwie bylo porownywalne z dobrym kabaretem.

Sprzeda mu ktos projekt, bedzie wesolo ;) Pozdrawiam TomaszB

Reply to
TomaszB

Mysle ze Podwojny rezonator reaktywny ze zgieda na PAL/SECAM brzmi dobrze !

powodzenia w konstrukcji tego cudenka, konkurs wygrasz na 100% !

Reply to
PPC

Czepek napisał(a):

Wiesz, jesteś facet bez honoru. To pospolite oszustwo! Co to będzie jak dorośniesz... A jak będziesz studiował, to też będziesz projekty kupował?

Reply to
MKL

ale mnie zjechaliscie :D buahah... Powiedzieliscie by na przyklad zrob moze drabine jacoba badz kule plazmowa itd o takie odpowiedzi mi chodzilo! Konkurs jest podzielony na grupy wiekowe i robiac ciekawy projekt mam szanse wygrac:D

ehh..........

Pozdro

Reply to
Czepek

To konkurs w szkole podstawowej, dzial Fizyka?

Reply to
PPC

Czepek napisał(a):

Ty nie robisz, tylko chcesz kupić, a to jest bardzo duża różnica. Oszustwo jest nawet karalne...

Reply to
MKL

napisalem nowym, ale nie nic nie umiejacym! pozatym konkurs ten jest tylko na ocene do dziennika gowno warty. Wspomnialem ze moge odkupic projekt tzn ktos dla mnie by go wykonal. Ale nie mowie ze nie jestem w stanie go wykonac dlatego pytalem co ciekawego mozna zrobic! Pozatym po co mam sie produkowac (robie w miedzy czasie projektor), a zeszlego roku byly same glosniki, wzmacniacze i jakies gowniane kity. Oczywiscie odkupowanie jest nie fair ale to juz mnie... Przylutowanie kilku oporniczkow z nikogo nie zrobi elektronika!

Reply to
Czepek
Reply to
Dariusz K. Ladziak