Pomoc z układem CX857

Witam.

Potrzebuję pomocy z tym układem. Jest to chip Stereo AM. Do czego służy końcówka nr 5? Jest na niej napisane LED - domyślam się (ale nie jestem pewien), że jest tam dołaczona dioda sygnalizująca emisję stereo (sygnał pilota). Dioda na końcówce nr 4 sygnalizuje dostrojenie do stacji (zatrzaśnięcie PLL - przetestowałem). W opisie systemu C-QAM widnieje, że sygnał pilota to 25 Hz. Dziwnie nisko. Ale jeśli rzeczywiście tak jest, to czy wystarczy zrobić mininadajnik AM, zmodulowany sygnałem 25Hz żeby dekoder pokazał emisje stereo?

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
ulyssess