pomoc w zidentyfikowaniu kondensatorow

Witam Piszę prace na moją uczelnie o budowie kart muzycznych. Jednak nie posiadam wykształceniania elektronicznego. kartę którą wziąlem pod lupe to prodigy

7.1. Poznajdywałem większośc najwazniejszych układów elektronizcnych i je opisałem, lecz mam problem z podstawowymi elementami takimi jak kondensatory, rezystory. Ponizej przedstawiam linka na ktorym mozna mniej wiecej zobayczy jak ta karta wyglada.
o podpowiedz jakie tam są zastosowane kondensatory, te podłużnemałe mocno wlutowane w płytkę. Czy są to tantalowe, styrtofleksowe?? Napewno widze ze te duze to będą elektrolityczne aluminowe, ale co z resztą. Mam kilka ksiazek elektronizcnych są w nich wszystkie właściwosi kondensatorow ale nie ma zdjęć bym mogl se swobodnie zidentyfikowac. Bardzo prosze o pomoc
Reply to
Bartek G

trochę małowata rozdzielczość i ciężko dojrzeć. Większość to tantalowe, kilka jest też ceramicznych. Te z oznaczoną biegunowością (biała krecha) to są kondensatory elektrolityczne tantalowe. Te bez niczego na nich, to ceramiczne. Styrofleksowych nie widziałem na tej płycie.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok
<ciach>

A mógłbyś podać w jakiej książce są opisane rodzaje kondensatorów, bo ja właśnie nie wiem, czym one się różnią między sobą, kiedy jakie stosować itd. Chętnie bym doczytał, a że w bibliotece książek dużo, to może i ta Twoja się znajdzie. pozdrawiam

Reply to
Grzegorz Latocha