pomiar zuzycia energi elektrycznej - bezprzewodowe mierniki

Czesc,

gdzies kiedys widzialem takie mierniki -3 szt do gniazdek i jeden
centralny zbieracz danych. Nie moge tego znalezc ponownie.

chcialbym sobie kupic kilka takich i powtykac w domu do gniazdek.
Widzieliscie gdzie takie mierniki w jakims miejscu?

--
ThinkXtra

Re: pomiar zuzycia energi elektrycznej - bezprzewodowe mierniki

Nie mierniki, tylko odbiorniki. I nie zbieracz tylko rozsiewacz (pilot) :)
No dobra, mam wrazenie ze pomyliles z gniazdkami na pilota. ale ja tez nie
widzialem takiego wynalaku jak opisujesz.

--
Desoft

Re: pomiar zuzycia energi elektrycznej - bezprzewodowe mierniki

W conradzie takie maja np to
http://www.conrad.pl/Licznik-radiowy-zu życia-energii-Voltcraft-Energy-Count-3000,2-gniazda-z-czujnikami.htm?websale7=conrad&pi12%5353&ireusocl=1

Moze sa tez inne. Strona conrad.de ma o wiele wieksza oferte i czasem te
rzeczy sa na allegro.

pzdr
Tmek

Re: pomiar zuzycia energi elektrycznej - bezprzewodowe mierniki

Tu takie coś mają: http://theowl.com/

Paweł

Site Timeline