Pomiar wilgotności i ciśnienia

Witam. Mam za zadanie wykonać drobną stację meteo. Pomiar prędkości wiatru i temperatury w zasadzie nie stwarza większych problemów. Nie wiem niestety, jak jest z dostępnością scalonych higrometrów. Czy ktoś z Was ma doświadczenia z takimi układami - co możecie polecić? Interesują mnie wszystkie typy, bez względu na sposób odczytu wyniku. Proszę o pomoc Sztubak

Reply to
Kret

Użytkownik Kret napisał:

polecam

tam temat pomiaru ciśnień był poruszany wielokrotnie. Nawet swego czasu ukazał się artykuł domowa stacja meteo. Powinno rozjaśnić się co nieco. Jeśli chodzi o dostępność to wiem, że bodajże tme miało komponenty zarówno ciśnienie (chyba) jak i mierniki wilgoci. Niedawno na temat tego drugiego były poruszane tematy i były podawane linki do czujników wilgotności.

Reply to
AdelA

Kret snipped-for-privacy@poczta.fm napisal nam:

honywell produkuje HIH-cos tam, jakeis byly na allegro.

We Wrocławiu w firmie Robotronik

kupiłem kiedyś gotowy czujnik wilgotności. Zasilało się go chyba +5V, a na wyjściu dawał napięcie zależne od wilgotności (charakterystyka w miarę liniowa, ale jeśli używasz mikroprocesora to liniowość nie ma takiego znacznenia) Kosztował ok. 70,00 zł. Zadzwoń i zapytaj jaki ma sybmol (bo ja już zapomniałem :)).

Tadeusz

Reply to
Tadeusz Bodalski

polecam czujniki SHT11, pomiar temperatury i wilgotności w jednym, kalibrowane,.idelane do stacji meteo..

techpro

Witam, zerknij na stronę TME mają kilka czujników wilgotności.

Pozdrawiam Blasiutek

Reply to
blasiutek