Pomiar temp. (termistor + uC)

Siema! Mam problem, chce sobie zmierzyc temperature powietrza za pomoca termistora, mam dwa do wyboru: YSI 44007 – 5000 Ω @ 25C oraz Tewa Termico G22K7MCD8 3000 Ω @ 25C. Chce je podpiac do uC AT89S8252. Nie wiem za bardzo jak sie za to zabrac (jak podlaczyc, mierzyc), a google i archiwum grupy są milczące, jakbyscie mogli rzucic jakims schematem/linkiem/idea, bylbym bardzo wdzieczny. Z gory dzieki!

Reply to
HaveAnO

Dnia Fri, 15 Jul 2005 10:29:29 +0200, Mariusz Dybiec napisał(a):

[cut]

Wielkie dzieki! Dzieki tym uwagom powinienem w koncu ruszyc z miejsca ;)

Reply to
HaveAnO