pomiar predkosci

ślizga się koło napędzane np. różnica prędkości przy 300km/h to około 10%

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki
Greg(G.Kasprowicz

Na przednie zalozyc ?

Uwierzymy - przemyslowa technologia jest droga. Poszukaj jakiegos miernika na e-bay - w USA potrafi byc to tansze, jakis do celow sportowy to chyba kolo $200.

A tak swoja droga to mnie zastanawia .. zalozmy ze 30GHz, zmiana o 1m/s to jest w doplerze 100Hz .. no, chyba 200Hz, oni sie chwala

100 pomiarami na sekunde .. to jaka moga miec dokladnosc ? Bo na oko to ok 1m/s tylko, chyba ze jakos dokladniej faze mierza ..

Z tego co gdzies widzialem to w uzyciu sa jakies czujniki optyczne. Cos typu myszka - kamera patrzy na droge i analizuje przesuniecie. Tez pewnie drogie :-)

Apropos - jest do tego specjalna optyka, ktora robi zdjecie "rownolegle" - ktos moze pamieta jak sie ten uklad nazywa ?

I jeszcze musi byc dokladnie wypoziomowany, bo byle przechyl wzdluzny skroci to do sekund.

Łukasz "Dragilla" Sacha napisał(a):

Przyśpieszenie to pochodna prędkości.

Reply to
Filip Ozimek

Przesuniecie ciagu pseduolosowego? - czesto stosowana metoda na poprawe rozdzielczosci pomiarowej w technologii radarowej... (wiem ze to fatalnie brzmi ale nie wymyslilem lepszej konstrukcji pod wzgledem gramatycznym)

Reply to
PAndy
Greg(G.Kasprowicz