pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili  0,08

Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?

Czy cos z miernikiem nie tak?

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0. 4A a po chwili 0,008

Oba.

--
pzdrv!
ggx

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

a możecie cos dokładniej ? czemu tak się dzieje ?

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
upływy prądu ?

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0. 4A a po chwili 0,008

Jakie urządzenie?

--
pzdrv!
ggx

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

w jakim sensie jakie urządzenie ? chodzi ci o typ miernika czy typ
akumulatora i auta ?

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0. 4A a po chwili 0,008

Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że
chodzi o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością. U mnie
jest około 40 mA. Pierwszy, większy, prąd spowodowany jest pewnie
uruchamianiem urządzeń w samochodzie - może radio, może komputer.

--
pzdrv
ggx

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
tdi  on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
bagażniku i podsufitce ale
wszystko w porządku.
Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a dopiero
po kilku sec schodzi do 0.08 A

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

Może alarm?

Jezeli jest  to centralka prąd musi brać.
A pierwszy prąd - większy - niektóre alarmy tak mają że jeżeli czujki są
"aktywne" to biorą większy prąd.

--
Pawełj

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

auto nie ma alarmu
immo tylko fabryczne

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

TDI ma komputer silnika....a jak komputer to i test pewnie po włączeniu
zasilania......do tego centralny zamek, zegarek i kilka pierdół by się
pewnie jeszcze znalazło......modół sterowania wentylatorami
chłodnicy.....itd.....

Re: pomiar pršdu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

Niezbyt.
to jednak prawie 2Ah na dobe.
Wracasz z z 3 tygodniowego urlopu i nie wiadomo czy zapali.

Zostawic na tydzien tez przykro, bo aku cierpi.

J.

Re: pomiar pršdu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008
Hello J,

Kupić za kilkadziesiąt PLN baterię słoneczną i mieć w nosie problem.

Re: pomiar prądu akumul atora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

W naszym Cinquecento spoczynkowo jest pobór 45mA. Pewnie alarm i inna
elektronika tyle bierze. Zmierzone przy okazji padnięcia akumulatora,
które było wynikiem zostawienia włączonej lampki oświetlającej wnętrze
- przy podłączaniu drugiego akumulatora amperomierz pokazał 0,5A więc
zaczęliśmy szukać co tak dużo bierze. Okazało się że włączona jest
lampka...

--
RUN"
Press PLAY then any key:

0,08 czy 0,008 A?
80mA to IMHO sporo jak na "gołe" auto. U mnie w podobnym (ale nie TDI) jest
14mA.
A tym 0,4A po podłączeniu aku się nie przejmuj, potrzeba mu więcej na
inicjalizację urządzeń i różne testy.
-
Dus

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

80mA faktycznie troche dużo, ale nie jest znowu tak źle.
U mnie jest około 40mA, ale jest komputer + alarm z centralnym
+ centralka do czujników ruchu + radio.
W zimie to od soli w różnych dziwnych miejscach mogą robić się
"przetoki" i jakiś prąd będzie sobie upływał.

Re: pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008
Poczekaj dluzej, u mnie w VW Touran 1.9TDI jak chcialem zmierzyc to w
serwisie mowili ze trzeba czekac 20-30 min. i faktycznie. wtedy wszystkie
sterowniki sie usypiaja i spada do ok. 12-13mA, a zaraz po podlaczeniu
miernika potrafi byc i 2-3A pradu przez minute lub dwie

pozdr.

Pawel R.

Site Timeline