Polska drugą Japonią !

Ja tam może się nie znam, ale mam wrażenie że sensu ekonomicznego ani technicznego nie ma. Za to ślicznie da się na to dostać pieniążki z różnych dotacji...

Reply to
sundayman

Gdzieś trzeba bedzie zużyć bytomski 8051. W ten sposób bedziemy mieli dowód kompatybilny z dzwonkami szkolnymi i telegazetą więc kupa kodu już jest.

Ja bym tam wstawił duża polską firmę programistyczną z doświadczeniami w przetargach. To zagwarantuje że nigdy nie powstanie, ale za to bedzie kosztowało duże miliony i kilkanascie komisji śledczych oraz rozrywkę do emerytury. Ten kabaret może być warty tych kilku gorszy.

Ehhh, było bankrutować Unitrę? Zrobiło by się jakis UCY7477817 i pojechane.

Reply to
Sebastian Biały

Wychodzi po 3,94 zł. na Polaka. Taniej można kupić gotowe na Allegro. W detalu. No ale jeśli będzie pachniał świerzopem i dzięcieliną pałą, a krzem będzie z kamienia z Jeleniej Góry, po którym sam wiesz kto stąpał, to może warto...

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Tylko o to w tym chodzi. Oczywiście w takim przedsięwzięciu znajdzie się kilku, co dalii się w to wkręcić, jeszcze się nie domyślając o co chodzi.

Reply to
Marek

Prezes jest, pensja jest, jest OK

jak z energetyką atomową

Włodek

Nie dało by się. Tam, w dzielnicy przemysłowej, były takie drgania gruntu, że 8080 było tylko w katalogu. Akurat znam sprawę, bo pracowałem wtedy w firmie, której szefostwo na podstawie katalogu "CEMI" kazało stosować polskie mikroprocesory. Katalog mam do tej pory.

Reply to
Andrzej

Pan Andrzej napisał:

Druga Jamponia, normalnie druga Japonia! Dobrze gada, dać mu wódki!

A 100 milionów złotych też dostanę? K.

Reply to
John Smith

Pan John Smith napisał:

Nie, akurat w Japonii rzadko coś rozdają.

Od samego początku wiedziałem, że te 100 milionów to tylko "pic na wodę". K.

Reply to
John Smith

No ale tez allegro to nie wiadomo jak dobrze zrobiony i kto w nim jakie dodatkowe drzwi wsadzil.

Akurat jesli mysla o e-dowodach (a potem o e-legitymajach i innych e-kartach), to seria jest na tyle duza, ze skoro zarabiaja na tym Chinczycy (Malezyjczycy), to czemu my nie mozemy ?

A w perspektywie unijny rynek, tudziez miliony paszportow dla uchodzcow :-)

Zobacz - liczniki pradu elektroniczne w kraju robia ... choc ciekaw jestem do jakiego stopnia :-)

John Smith pisze:

Zawsze możemy się starać zostać drugą Grecją.

a co, wolałbyś "avr na wodę" ? :D

Reply to
sundayman

Rozsądnie to chyba się powinno zrobić tak ; zrobić projekt i dać do wykonania jakiemuś producentowi ( ASIC to się nazywa ?).

Na pewno można zrobić kontrolę czy produkcyjna wersja nie zawiera jakichś "dodatków". A to, że producent zna strukturę wewnętrzną - jakie ma znaczenie ? Że ktoś wie, że użyto siakieś szyfrowanie, co mu da, jeżeli jest skuteczne ?

Zresztą, prędzej takie informacje wyniesie u nas pan Henio niż wypłyną od poważnego producenta światowego.

I pewnie wtedy by kosztowało 10% tej kwoty. No ale u nas robi się pieniądze na wielkich, słomianych inwestycjach...

Reply to
sundayman

Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o1pdoo$piq$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

I kto wie, czy tego nie zamierzaja.

150 mln to na fabryke polprzewodnikow nie starczy :-)

Zna i nie zna, analiza moze byc kosztowna.

Gdzies trzeba trzymac klucze ... i moze jakiegos backdora :-) W zasadzie powinny byc w jakim eepromie.

Powazny producent moze nie puszczac, ale do dyspozycji NSA beda :-)

dyskutantów zapraszam już nie długo na dupostrzelcommowimynie.eu

moje zdanie jest chyba wszystkim jasne... myślałem jednak, że to głownie domena po, a tu się okazuje, że i pis wtóruje "wariacjom" po/eu... pomysł europy na przyszłość jest jasny "co by tu komu zapierdolić", zaczynając od was jebani popis/eu-owcy...

Starać to się zawsze można, całe szczęście, że nie zawsze się udaje, dajmy na to zbudować komunizm w Polsce. K.

Reply to
John Smith

... i tak wyszedł fotomontaż. K.

Reply to
John Smith

Dnia Thu, 1 Dec 2016 13:55:15 +0100, J.F. napisał(a):

Zapomniałeś jeszcze o polskiej karcie płatniczej ;)

Pewna polska firma, której nazwę przemilczę, produkuje liczniki energii elektrycznej ale chińszczyzną śmierdzi od nich na kilometr - każda partia urządzeń była nieco inaczej wykonana i w związku z tym pojawiały się rozbieżności w protokołach dla interfejsów komunikacyjnych do transmisji danych.

Reply to
badworm

badworm snipped-for-privacy@post.pl napisał(a):

Ta od antyelektrona? ;)