Połączenie optyczne router komputer

Witam. Interesuje mnie połączenie optyczne router-komputer. Czy ktoś mógł by
coś na ten temat napisać, jakie ceny itd , bo nic konkretnego w polskim
necie nie znalazłem

Re: Połączenie optyczne router komputer
coś na

potrzebujesz karte sieciowa z wyjsciem optycznym do kompa i odpowiedni
router

w jakim celu chcesz to robic? co konkretnie chcesz polaczyc, jakie
lacze mialby obslugiwac ten router? dlaczego nie gigabitowy ethernet?
dalczego nie fast ethernet?

Re: Połączenie optyczne router komputer

wypróbował. Chodzi mi o połączenie zwykłego routera i komputera, do
internetu. np 10Mb/s

Re: Połączenie optyczne router komputer
wypróbował.

po co? i tak jestes ograniczony swoim laczem od ktorego fast ethernet
jest 10 razy szybszy, routery ze swiatelkiem to sporo ponad 1kpln za
uzywany karta kilkaset zlotych, dalej zostaje ci ethernet miedzy
routerem a modemem, bo o router inny niz ze swiatelkiem\fast ethernetem
ze strony internetu ciezko

Re: Połączenie optyczne router komputer

co rozumiesz przez "połączenie optyczne"?  Swiatlowód czy łącze typu Ronja?
Ma to być pomiędzy routerem a komputerem czy moze "Internetem" a routerem?

c.

Re: Połączenie optyczne router komputer
Jako optyczne myślałem , takie bez przewodów miedzianych, ale nie wi-fi.

Re: Połączenie optyczne router komputer

jedno i drugie podpada pod Twój  "wywód" wiec sprecyzuj jeszcze bardziej

c.

Re: Połączenie optyczne router komputer

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi. Już nic nie chcę wiedzieć.

Re: Połączenie optyczne router komputer

Nie denerwuj sie tak :). Najprostsze rozwiązanie: 2 mediakonwetery +
patchcord światłowodowy
Ceny znajdziesz np tu http://www.media-konwertery.pl/ Przydaje sie gdy np
router jest w innym budynku - wieszanie skretki to ryzykowna sprawa (burze
etc)

MaW

Re: Połączenie optyczne router komputer

Jeśli wchodzi w grę połączenie pomiędzy dwoma komputerami, można kupić
na ebayu po kilkanaście $ światłowodowe karty eth. Nawet z wysyłką
powinno wyjść taniej niż zakup media konwerterów w sklepie.
Jeśli po drugiej stronie mamy router bądź podobne urządzenie, można
postawić starego PCta skonfigurowanego jako mostek pomiędzy siecią
kablową i światłowodową.

j.

Re: Połączenie optyczne router komputer

OK.

A to bez sensu. Mediakonwerter kosztuje około 200 zł, po co zastępować
go pecetem z kartą światłowodową?
http://www.media-konwertery.pl/pages/opis_produktu.php?id36 %

Re: Połączenie optyczne router komputer

A to faktycznie tanio. Wcześniej widziałem po 400-500zl.
Karta może się przydać do peceta docelowego, przy okazji można pozbyć
się dodatkowego pudełka.

pzdr.
j.

Re: Połączenie optyczne router komputer