Pojemność akumulatora w voltach :))))

W "trójce" kilka razy słyszałem dziś reklamę jakiegoś prostownika z lidla,
co to jest do akumulatorów o pojemności 6V i 12V :)))
Co za palant wypuszcza takie bzdury w eter?
Na stronie to samo, ale po "V" są dopisane "Ah" :)
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_22110.htm

Pozdrawiam
Krzysiek

Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))

Bo to pewnie jakiś inteligent tłumaczył na polski. Wersja niemiecka jest
poprawna. Nawet jest filmik.

http://www.lidl.de/de/Technik-fuers-Auto/ULTIMATE-SPEED-Kfz-Ladegeraet-ULG-3-8-A1

Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))

dzieki temu palantowi maja tez darmową reklame na forum

Re: Pojemność akumulatora w voltach : ))))
[.....]
Moim zdaniem to jest jednak antyreklama. :-)

Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))

Dlaczego zaraz palantowi? To udowadnia że Lidl Polska kpi sobie z klientów
zatrudniając beznadziejnych tłumaczy którzy tłumaczą nie poprawnie opisy
oferowanych produktów. Kupiłem zgrzewarkę do folii i w instrukicji obsługi
jest w polskiej wersji językowej błąd który nie występuje w oryginalnej
wersji językowej. Ciekawe kto to tłumaczy bo chyba jakiś palant?

Re: Pojemność akumulatora w voltach : ))))

Cześć!
Pytanie za 100 punktów - ilu ludzi widzi różnicę w tym przypadku między
pojemnością a napięciem? Ilu czuje się obrażonych? Różnica jest ale
przeciętny użytkownik ma to gdzieś. Dokładnie tak samo jak ciągle mówi
się np. o cenie "etyliny bezołowiowej". Wie, że są akumulatory na 6V i
12V i to mu wystarczy.
Mój blok ma 80 mieszkań, gdy były problemy z upalającym się zerem na
przyłączu, to tylko ja zgłaszałem problemy. Reszta zastanawiała się nad
kupnem nowego TV, bo stary wariował - autentyczny tekst sąsiadki.
Możesz się obrazić na Lidla ale to będziesz Ty i jeszcze ktoś. Reszta
kupi. Dużo większa reszta. Towar zejdzie. Rynek wymaga najniższych cen.
Tłumacz był najtańszy, może nawet dobrze zna niemiecki ale nie raczył
zweryfikować technicznego słownictwa. Jego koszt kontra Twoja obraza i
kierownictwu Lidla to powiewa. Jak zaczniesz prowadzić własną firmę i
zatrudniać do każdego zlecenia najlepszych specjalistów, do tego
kontrolować ich pracę, to rynek Ciebie szybko zweryfikuje. Takie jest
życie.
Lidl ma dość dobrą chińszczyznę, pojawiają się akumulatorki i wielu je
kupuje, jakoś żyją. Niedawno byłą dyskusja. Za 250zł kupiłem zabawkowy
mikroskop, sprzedawany na Allegro za 450zł. Do moich celów jest bardzo
dobry. Niedawno kupiłem miernik zużycia energii, też z masą perełek w
instrukcji ale się tylko śmiałem.
Więcej luzu, są większe problemy.
Maciek

Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))

Kto tak mówi? Ja nie słyszałem.

Remek

Re: Pojemność akumulatora w voltach : ))))

W gazetach tak bywa, np. "Wpadła do rowu cysterna z etyliną".

Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))

Pewnie przyzwyczajenie z dawnych czasów, gdy na "tanksztelę" jeździło się po
benzynę, a na dystrybutorze był wszedzie napis "etylina", z wiadomego
czteroetylku (który chyba nie musi (ogólnie)  być ołowiu), toteż wyraz ten
zaczął funkcjonować w znaczeniu "benzyna". Błąd typu "jak się wabi twój
pies" (A wabi się kogo/co - psa). I rzesza innych, jak "poproszę", "oczekuję
na", "palenie wzbronione" (zamiast prawidłowo - zabronione). Aż chce mi się
przytoczyć oświeceniową sentencję "takie będą losy Rzeczpospolitej, jakie
jej młodzieży chowanie", oraz "czym skorupka za młodu nasiąknie..."
I to się roznosi, niestety. I jest zaraźliwe, co gorsza.
Moja mama już nie protestuję, jak ktoś w TV powie "prąd o mocy 230 woltów",
a ja głośno nazwę go debilem, dupkiem, fiutem, czy inaczej, zależnie od
humoru. Już pomijam coraz częstsze mylenie pupinizacji z krarup(in)izacją
(taką wersję nazwy zastosowania wynalazku p. Krarupa też widuję). Razi mnie
nadużywanie słowa "operator(ka)" w odniesieniu do słowiańskiej
"telefonistki", a jak ktoś chce zapalić telewizor, to mu podaję zapalniczkę
i szukam gaśnicy...
A już "orty", nawet we własnym wykonaniu gdy szybko piszę, dobijają mnie...
(brak interpunkcji takowoż)
Przykład - diametralna zmiana znaczenia miediamarktowego "Nie dla idiotów",
wystarczy po "nie" wstawić przecinek, lub dywiz... :)

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

Mnie w tym względzie wyjątkowo wkurwia obowiązująca w społeczeństwie
głupio pojęta "uprzejmość", polegająca na tym, że idiotom nie mówi się
że są idiotami, żeby ich nie urazić.

Np. w mojej jednej pracy był Ważny Ktoś, który udawał że zna się na
rzeczy, mówiąc np. że RJ-45 oznacza, że wtyczka jest dopasowana do 45
omów. I temu podobne "nowinki", którymi "błyszczał". Kiedyś powiedziałem
mojemu szefowi - powiem mu na osobności, żeby przestał robić z siebie
kretyna. A na to szef - nie, nie mów, bo się obrazi, udawaj że wszystko
jest OK. I zdaniem mojego szefa miałem siedzieć z pokerową miną i
słuchać różnych bzdur. Na szczęście z zupełnie innych powodów rozstałem
się z tamtą pracą.

Ten facet był trochę w stylu ludzi, którzy widząc na opakowaniu jedzenia
konserwant E-xxx myślą, że im większe E, tym bardziej "trujące".
Natomiast wiadomo, że są to tylko numerki przypisane związkom
chemicznym, np. E-300 to witamina C, popularny konserwant napojów.
Czekam tylko okazji, jak spotkam jedną taką babę, która swoje dzieci
karmi witaminą C w tabletkach "bo to zdrowo" (jakby w dzisiejszym
świecie komukolwiek brakowało witaminy C), żeby jej powiedzieć - ale
wiesz że te tabletki zawierają konserwant E-300? Ta baba wie, że
witamina C to "zdrowie" a substancje E-xxx to "trucizna", więc ciekawy
jestem, jak zareaguje na taki paradoks, który dla jej móżdżku może być
za trudny.

Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))

E-300 nie naleBF%y do grupy konserwantF3%w.
Dodatki z grupy konserwantF3%w majB1% numery od 200 do 299 !

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_E

I z tego powodu nie nazwEA% ciEA% idiotB1%, podobnie jak idiotB1% nie =
nazwEA% kogoB6% kto nie rozrF3%BFnia jednostek mocy, napiEA%cia i =
prB1%du.

Ci ludzie po prostu nie majB1% dostatecznej, szczegF3%B3owej wiedzy w =
dziedzinach, w ktF3%rych siEA% wypowiadajB1%.

Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))

nie rozróżnia jednostek mocy, napięcia i prądu.
w których się wypowiadają.

Brawo za tak piekna riposte!:)

Re: Pojemność akumulatora w voltach : ))))
nie rozróżnia jednostek mocy, napięcia i prądu.
w których się wypowiadają.
Wybacz, ale klasyfikacji E w podstawowkach (czy obecnie gimnazjach) nie
ucza, w przeciwienstwie do pradu, napiecia czy mocy. Jesli uwazasz iz
podstawowe braki w wiedzy to norma to sorry nie mamy o czym dyskutowac.

Pozdr

Marek

Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))

Sens tego co napisaB3%em jest taki, by nie nazywaE6% idiotB1% (bez =
wczeB6%niejszego badania psychiatrycznego) osoby majB1%cej braki w =
wyksztaB3%ceniu .

WB3%aB6%ciwym okreB6%leniem w takim przypadku bEA%dzie np. ignorant.

Re: Pojemność akumulatora w voltach : ))))
badania psychiatrycznego) osoby mającej braki w wykształceniu .
Ok.  Ignorant nie jest niestety okresleniem pejoratywnym a takiego byl w
przypadku przedmiotow scislych uzyl.

Pozdr

Marek

Re: Pojemność akumulatora w voltach : ))))

nie rozróżnia jednostek mocy, napięcia i prądu.
w których się wypowiadają.

Czytales caly watek?
Jezeli nie, to w skrocie chodzi o to, ze Tomasz Wojtowicz wymadrzal sie i
sam bedac ignorantem poplynal w sfere swojej niewiedzy.
Jest ignorantem odnosnie konserwantow zywnosci, na co wlasnie uwage zwrocil
d530.
Wiec jezeli nie ucza w podstawowkach o konserwantach, to Tomasz wojtowicz
mogl znalezc lepsze porownanie.

Re: Pojemność akumulatora w voltach : ))))

W sumie tak, ale to tylko dyskusja o słowa. Kwas askorbinowy jest
przeciwutleniaczem, skutecznym na przykład przeciwko brązowieniu
żywności. A więc jednak ją konserwuje, czyli jest konserwantem. A że
urzędnicy zaliczyli go do innej grupy, trochę jak ślimaka do ryb a
marchewkę do owoców...

w których się wypowiadają.

Cóż, wypowiadanie się o czymś, o czym nie ma się pojęcia, nie jest
najmądrzejsze.

Pozdrawiam,
Paweł

Re: Pojemność akumulatora w voltach : ))))

w których się wypowiadają.

"A że urzędnicy zaliczyli go do innej grupy, trochę jak ślimaka do ryb a
 marchewkę do owoców..."

Ktos kwalifikuje zwiazki chemiczne, ktos okresla standardy, ktos okresla
protokoly etc.

Jednak jezeli juz cos zostanie skwalifikowane odgornie, to tego nalezy
uzywac.

"Cóż, wypowiadanie się o czymś, o czym nie ma się pojęcia, nie jest
najmądrzejsze."

Co nie znaczy, ze mozna kogos takiego nazywac idiota.

Re: Pojemność akumulatora w voltach : ))))

Aha, następny który wierzy w słuszność hierarchii. Pewnie myślisz, że im
wyżej są ludzie, tym są mądrzejsi?

Odnośnie twojego wyskoku, że E-3xx to przeciwutleniacze, to był on
wyjątkowo głupi. Termin konserwanty w ogólniejszym znaczeniu obejmuje
konserwanty E-2xx, przeciwutleniacze E-3xx i stabilizatory E-4xx w
odróżnieniu od dodatków zapachowo-smakowo-estetycznych jak np. barwniki.
Ale ty oczywiście tego nie wiesz, tylko jak taki upierdliwy przemądrzały
gówniarz czepiasz się tego, co nagle wyczytałeś.

Przypomina mi się też taka sytuacja - sprawdzałem zepsutą rozdzielnicę
oświetleniową - do wymiany był przekaźnik. Poinformowałem o tym
odpowiednie osoby, po czym się dowiedziałem, że ja się nie znam, bo
elektryk to oglądał i powiedział, że do wymiany jest STYCZNIK. Więc ja
się nie znam, bo jak elektryk powiedział że stycznik, to jest święte.

Swoją drogą, ci zasrani elektrycy po kursach często nie potrafią nawet
prawidłowo odróżnić instalacji TN-C-S od TN-S, a zgrywają się na ekspertów.

Re: Pojemność akumulatora w voltach : ))))

Sorry, pomyliłem cię z d530, ale obaj jesteście siebie warci.

Site Timeline