Pojedynczy NAND 74HC(T)1G00

Marek Dzwonnik

Grzegorz K. napisal(a):

Jesli nie musisz, to nie stosuj. Taniej wyjdzie normalna kosc.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Rolkę 250szt. z pewnością kupisz u Piekarza. Tylko że raczej nie od reki - z tydzień trzeba będzie poczekać.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

mira electronic sprzedaje wysyłkowo od jednej sztuki w górę. Nie wiem jak ceny mają się do Elfy.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Wiem że w Elfie jest 2 razy taniej niż w Contransie. :-) A przynajmniej kiedyś zaproponowano mi tam taką cenę gdy chciałem kupić taką małą rolkę 1G08 Teksasa. Nie wiem, może koleś z którym rozmawiałem był jakiś naćpany. :-)

Ale zgadzam się z Marcinem H. - ze względu na koszty lepiej będzie użyć standartowych bramek. A może nawet małego CPLD. :-) Chociaż z drugiej strony, czasami interesujące nas funktory są tylko w wersji "tiny" - sam czegoś takiego doświadczyłem. CPLD wstawić się nie dało. :-)

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

Grzegorz K. napisal(a):

Ale nie zwrociles uwagi, te kosci sa w SOT-23 i musza byc dystrybuowane rolkami? I tak dobrze, od jakiegos czasu Texas ma rolki

250 sztuk. Poprzednio byly tylko 3000 sztuk.
Reply to
Marcin E. Hamerla