Podstawki ziff (z wajchą) 40-pin mam killka na zbyciu

Czy ktoś jest zainteresowany podstawkami 40-pin
pod obudowy scalaków 300-600 millsów?
Np. do programowania takich procesorów, pamięci flash itp.
Mam kilka sztuk na zbyciu, nielutowane w dobrym stanie
i szkoda mi wyrzucić na śmietnik coś, co się komuś przydać może...

Re: Podstawki ziff (z wajchą) 40-pin mam killka na z byciu
wąskie czy szerokie, taki GAL16V8 wejdzie czy nie?
po ile?

Re: Podstawki ziff (z wajchą) 40-pin mam killka na zbyciu

czy wchodzą na zwykłe podstawki ? ( mam takie co nie wchodzą, bo mają
nóżki szerokie w poprzek)

Mirek.

Site Timeline