Podstawka do przekaźnika 3PDT

Potrzebuje przekaźnik 12V -> 230V z trzema stykami O-IO.

Widzę że sensowny bedzie np. taki:

http://tinyurl.com/cp34mbx

ALE potrzebuje do tego podstawkę do PCB.

Znalazłem taką:

http://tinyurl.com/chx3sls

Ale ona ma "skrzydełka". Czy ktoś widział wariant bez tych uszek na
śruby? Troche ciasno na pcb ... Ewentualnie: czy istnieje inny,
popularny typ przekaźnika z trzema parami styków który nadaje sie do PCB
(te z okrąglym gniazdem chyba nie specjalnie, ale może się mylę)?

Re: Podstawka do przeka źnika 3PDT

R15? Pewnie będzie za duży? Jest i wersja z czterema parami styków
(R15 4P), która ma gniazdo prostokątne.
A koniecznie musi być podstawka? Nie może być lutowany bezpośrednio?

Może tu coś znajdziesz. Relpol ma dobrą dokumentację:
http://www.relpol.pl/pl/Oferta/Produkty/Przekazniki

Re: Podstawka do przekaźnika 3PDT

Nie. Niestety przekaźniki pracują na dość sporym f i zuzywają się w
zaskakująco krótkim czasie (styki łapia rezystancje albo się sklejają,
raz jedna blaszka się ułamała :)

Przeprojektowałem układ na optotriaki, ale chwilowo chcę miec opcje
awaryjną na przekaźniku jednak.

Site Timeline