Podsluch portu szeregowego

Mam urzadzenie podpiete do RSa i program obslugujacy je. Jakim programem mozna zarejestrowac transmisje po porcie szeregowym? Janusz

Reply to
Janusz

defołtowo, czyli windołs?

Na przykład HyperTerminal się do tego nadaje, ale to w jedną stronę będzie działać. Albo na przykład coś takiego wygooglałem (co i tobie na przyszłość polecam):

wALDEK

Reply to
Waldemar Krzok

Nigdzie nie pisałem, że na tym samym komputerze ma być zainstalowane.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

serialwatch

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

W artykule <d845gq$1ot$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl> Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

comtap pod dos'a i

pod unixa

Reply to
Krzysztof Piecuch

Realtime Comlite 32, portmon, BusHound. Jeszcze kilka innych by sie znalazlo.

Reply to
Adam Dybkowski