podsluch

Witam,

jak wykryc podsluch w domu/pokoju. moze jakis link?

z gory dzieki dan

Reply to
oskar

Nie za spam, bo niczego nie sprzedajesz, a co najwyzej za zwiekszanie entropii grupy. ;-) Poza tym witam nowego na GWAE, udanego postowania i _ciecia cytatow_. :-)

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

On Behalf Of oskar

A jaki podsłuch? Bo są różne. Nadajniki radiowe - nie wpuszczać do pokoju żadnych gości, a następnie zamontować kamerę połączoną z odbiornikiem w kuchni. Za tą metodę po dwóch razach kupiłem samochód ;-) Podsłuch laserowy - otworzyć drzwi balkonowe i ustawić kolumny głosnikowe przy nich, a na okna założyć żaluzje. Podsłuch nie wykryje, ale go uniemożliwi. nadajniki przewodowe lub zasilane z zewnątrz - dokładnie obejrzeć pokój i rozmontować szczególnie najmniej prawdopodobne miejsca ;-) Nadajniki mikrofalowe - rozmawiać gdzie indziej ;-) Są jeszcze nadajniki radiowe wstrzeliwane w ścianę zewnętrzną budynku, ale one Ciebie chyba nie dotyczą.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Tzn jak - przyszli przez okno sprawdzic czemu nie dziala ?

Na proste radiowe byl tu pomysl - wniesc radio [lepiej skaner], ustawic najglosniej i powoli przestrajac .. jak sie zrobi pisk to go mamy.

On Behalf Of J.F.

:-D Po tygodniu przyszedł _pan_ciekawski_ zabrać nadajnik ze zużytą baterią i podstawić ze świeżą. Właściciel obserwował na monitorze, w czasie kiedy ja robiłem herbatkę w jego imieniu dla _gościa_. ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel