Podpięcie DVD do tradycyjnego monitora

Mam DVD. Chciałbym je podpiąć do tradycyjnego monitora w którym jest tylko
wejście na tradycyjny kabel monitorowy i kartę PixelView GeForce 5200. W
karcie są następujące we/wyjścia:
- monitorowe (a la LPT)
- TV/OUT (okrągłe, czteropinowe)
- jakieś takie dziwne, szerokie na ok 1,5-2 cm. Na kwadratowe bolce (nie
wiem co to jest)
Do tego w DVD mam:
- Component Video (???)
- wyjście SCART
- wyjście video CHINCH
- wyjście S-Video (???)

Można coś pokombinować, żeby podłączyć takie DVD do monitora? Nurtuje mnie
to podłuzne "coś" na karcie. Poza tym może można zrobić jakiś rozdzielacz
dla trdycyjnego wyjśia monitorowego, tak, żeby sygnał lecial raz z
komputera, a raz bezpośrednio z DVD (np: po chinchuu, albo po SCART). Jest
taka opcja? Macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam, M.

Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monit ora
Najtaniej to kupić kartę TV do kompa i użyć jej wejścia Video do
puszczenia sygnału na monitor w np. Dscalerze
Minus to konieczność posiadania kompa online.

Druga opcja:
http://www.allegro.pl/item555247217_super_konwerter_vga_dvd_ps2_video_na_monitorze_hit.html

Może taniej sie da, poszukaj :)

--
viktorius

Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monitora
Wyybrałem wariant z kartą TV. Tanie jak barszcz, a przy okazji w komputerze
telewizja i radio :)))

Pozdro, M.

http://www.allegro.pl/item555247217_super_konwerter_vga_dvd_ps2_video_na_monitorze_hit.html

Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monitora

Tylko czy jest sens podlaczac do pracujacego PC zewnetrzny, stacjonarny
odtwarzacz DVD tylko po to, by zobaczyc obraz z niego (w kiepskiej
jakosci) na monitorze? Lepiej wstawic do komputera zwykly czytnik DVD.
Jakosc obrazu bedzie o niebo lepsza (wygoda rowniez).

k,

Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monit ora

Obecnie chyba w każdym komputerze jest DVD, problemem jest program do
odtwarzania, a w szczególności zdalne sterowanie odtwarzaniem filmu.
Mysz bezprzewodowa nie rozwiązuje sprawy :(

Konieczność posiadania kompa online jest problemem, ale nie aż tak
wielką przeszkodą (po prostu musi być cichy). Gdy jeszcze miałem kartę
TV w kompie, to puszczałem przez nią sygnał z C64 i Atari 2600 na
monitor. Są emulatory, ale jednak to nie to samo :P

--
viktorius

Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monit ora

A nie lepiej pilota ko kompa??

pawell

Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monit ora

Tak, ale koszty rosną, a pozostają sprawy kompatybilności pilota z
programem do odtwarzania.
Razem z pilotem, czytnikiem DVD, kartą TV można zrobić z kompa domowe
Media Center, ale Maveric stacjonarne DVD z pilotem już ma, więc po co
powielać?
On chce tylko przelotkę sygnału, dostał dwie opcje: sprzętową za 170 i
programową za pomocą kompa z dołożoną kartą TV. Wybrał drugie, przy
okazji ciesząc się, że będzie mieć w kompie Tv i radio, wiec ma więcej,
niż oczekiwał :)

--
viktorius

Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monit ora

no tak, tylko karta tv to kilkadziesiąt zł, a pilot ok 20.
ja mam mediona za 20 zł z oprogramowaniem dopasowującym każdy klawisz

pawell

Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monit ora

Temat pilotów do PC przerabiałem dawno, dedykowane do PC były tylko z
kartami TV, kosztowały takie zestawy majątek. Miałem odbiornik IrDA na
COMie, pilot od zwykłego TV. Tak różowo nie było, konfiguracja Girdera
wtedy była dość trudna. :(

--
viktorius

Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monitora

Kosztem jakosci obrazu. Sygnal z DVD lecacy przez zespolone/s-video sam z
siebie ma przecietna jakosc, dodatkowo jest ona (mocno) degradowana przez
karte TV i proces usuwania przeplotu.

k,

Re: Podpięcie DVD do tradycyjnego monitora

Czyli D-Sub.

Czyli s-video i composite w jednym.

DVI. Cyfrowe wyjscie.

Najtaniej - za pomoca tego:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10530 (zaleta jest przelacznik
component/vga). Warunek - DVD musi wypuszczac po zlaczu component sygnal
progressive scan. Jesli potrafi wypuszczac jedynie sygnal z przeplotem,
potrzebujesz tego:
Wiele zalezy od tego, co to za DVD. Moze lepiej bedzie kupic jakis tani
odtwarzacz z wyjsciem VGA.

k,

Site Timeline