Podgrzewanie myszy

Może ktoś sie uśmiechnie z tego powodu ale prawda jest taka że nawet mimo 22*C marzną mi dłonie (tzw. grabienie dłoni) szczególnie jak długo używam myszy. Stąd umyśliłem sobie żeby do myszy włożyć drucik oporowy albo coś w tym guście pytanie tylko skąd zasilać? Port USB wiele W nie da bo jedynie

2W. wiec może z zasilacza ale jak zrobić by nie namnożyć kabli do myszki a wykorzystać 5V tylko zwiększyć wydajność prądową, domyślam sie ze połączenie 5V z USB i 5V z zasilacza może uszkodzić płytę bo wszak nie na darmo jest tam ograniczeni do 0,5A.

Ewentualnie, jak powinna wyglądać (być zrobiona) grzałka do myszy?

Reply to
Osadnik

kk napisał:

Myszy z podgrzewaniem też nie widziałem, ale z wiatraczkiem chłodzącym, to i owszem. Kupiona za kilkanaście złotych w MediaMarkcie. Tutaj jest podobna:

Ten pomysł powinien mieć przed sobą lepszą przyszłość, bo przecież klimat nam się ociepla, nie ochładza, więc po co ogrzewanie do myszy.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Osadnik snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

5V i 0.5A to 2.5W - to nie byłaby wcale taka mała moc w niewielkiej objętości myszy. 2 waty też może wystarczyć: wstaw 2-watowy rezystor 12 omów albo lepiej równolegle 4 szt po 47omów/0,5- 1W, umieść tak, by nie wytopić gdzieś dziury w obudowie i nie usmażyć elektroniki.
Reply to
Wmak

Wmak napisał:

A może wykorzystać ciepło procesora? Przewód łączący mysz z rurkami na ciepłą wodę i wymiennik ciepła na procesorze (do nabycia w każdym sklepie dla graczy komputerowych). Jeśli komputer stoi na podładze, to mógłby zadziałać obieg grawitacyjny. Jakie by to ekologiczne było!

-- Jarek

PS Trzy ostatnie zimy ogrzewałem pokój komputerem. W tym roku musiałem zamontować cztery żeberka.

Reply to
Jarosław Sokołowski

1)wizyta u lekarza. mozliwe problemy z krazeniem, niedobor witaminy pp, poczatek miazdzycy naczyn, anemia, powiklania np. palenia papierosow, etc.

podgrzewanie myszki tylko zamaskuje byc moze b. powazny problem (nastepny bedzie zawal, albo niedokrwienie mozgu, a to juz powazne sprawy...)

2)zwykla zaroweczka - rozwiazac tylko problem 'startu' bo zimna moze spowodowac ze komputer wylaczy port usb. ale imho zamiast sie bawic - punkt
  1. --

Reply to
Piotr "Curious" Slawinski

Mirek.

Reply to
Mirek

Osadnik pisze:

A4Tech GLASER 76D. Dałem 40PLN w MediaMarkt, jeździ po wszystkim a do tego chłodzi lub grzeje :)

Reply to
Nex

Od siedzenia przed kompem to normalne ale mam kiepskie warunki termiczne, stopy trzymam na lodowatej podłodze (około 10*C) wiec mi zimno jak również w inne części ciała takie jak czubek nosa, druga dłoń, kolana. niedobor witaminy pp, poczatek miazdzycy

nic z tych rzeczy bo nie pale, wiek jeszcze nie wskazuje na jakieś zaawansowane choroby, po prostu jak długo siedzę przed kompem to mi robi sie zimno w chodne punkty na ciele.

tyle ze czuje dłonią lodowata myche.

Reply to
Osadnik

Osadnik napisał:

To może futerkiem obszyć?

Reply to
Jarosław Sokołowski

Jarosław Sokołowski pisze:

Kurde i bedzie potrzebne "Chłodzenie myszy zasilane z USB" jak by co to ja to pierwszy wymysliłem he he :-). AK

i jeszcze "mysz z podpórką nadgarstka", "mysz z monitoringiem krazenia krwi" "mysz samojeżdżąca" "mysz wzrokowa" tylko jak klikać aha mruganiem można przecież. starczy :-), raz mrugam "Wyslij" i "Raz na krzyzyl"

pozdrawiam AK

Reply to
Andrzej Kmicic

A nie prościej kupić podgrzewaną mysz, klawiaturę lub podgrzewane rękawiczki na USB?

Ja

No to zacznij od podgrzewanej maty pod nogi. Na przykład od elektrycznej poduszki. Pobiera to minimalną moc a zapewni Ci komfort i _zdrowie_.