początki z asemblerem

potrzebuje jakies stronki z dobrymi podstawami asemblera dla procesorow x51 mam zajecia z tego a jestem zielony

Reply to
bullet

Sat, 26 Feb 2005 09:56:19 +0100, na pl.misc.elektronika, bullet napisał(a):

:) hint: co pare tygodni tutaj sie ktos o to pyta, i co pare tygodni dostaje odpowiedz.

Reply to
Popey

Na początek polecam "Mikrokontrolery 8051 w praktyce" Tomasza Stareckiego, bardzo przyjemnie wszystko opisane, wszystkiego nie ma (np brak opianych przetworników ACD) no ale na początek ( i nie tylko) najzupełniej wystarczy. Dodam że dzięki tej książeczce z sukcesem przebrnąłem przez laborkę na polibudzie. Co prawda to nie strona internetowa o którą pytasz, ale wszystko jest zwarte w jednym miejscu, bez zbednego pieprzenia... Niektórzy twierdzą że "Podstawy programowania mikrokontrolerów 8051" p.Gałki sa lepsze, ale ja się z tym raczej niezgodze....

pozdrawiam Switch`ak

Reply to
Switch`ak

Sat, 26 Feb 2005 11:24:37 +0100, na pl.misc.elektronika, Switch`ak napisał(a):

zalezy pod jakim wzgledem. na pewno przystepniej napisane.

Reply to
Popey