pobór prądu przez kamerę IP - Page 2

Re: pobór prądu przez kamerę IP
Hello AlexY,

To, że w wysokoprądowych zasilaczach stosuje się pomiar 4-przewodowy
ma się nijk do zasialania zdalnego małej mocy. W zasilaczy
laboratoryjnym do skompensowania jest stosunkowo niewielki spadem
napięcia.
To jest sytuacja zupełnie inna - dwa dodatkowe przewody warto
pwykorzystać do przeniesienia energii z mniejszymi stratami a
przetwornica na końcu sobie sama napięcie wystabilizuje.

 RoMan
Re: pobór prądu przez kamerę IP
[..]

W skrócie (bo już nie chce mi się teoretyzować):
Twierdzisz że moja propozycja nie zadziała?

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Dwie pary wolne sB1% albo i nie sB1%... giga ETH uBF%ywa wszystkich BF%yB3%
, przy20%
dB3%uBF%szych kablach na 100Mbps niezaterminowanie we wB3%aB6%ciwy sposF3%
b20%
nieczynnych par potrafi siEA% mB6%ciE6% - w zasadzie tymi parami naleBF%a=
B3%o by20%
sB3%aE6% zasilanie tak jak po PoE - czyli na obu koF1%cach transformatory=
20%
majB1%ce z jednej strony obciB1%BFenie rezystancyjne a od strony linii B6%
rodek20%
uziemiony przez kondensator i na ten B6%rodek przez dB3%awik podane/odebr=
ane20%
zasilanie. Czyli jak siEA% nie obrF3%ciE6% - PoE z tyB3%u.

--20%
Darek

Re: pobór prądu przez kamerę IP
Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" napisał:
[..]

W takich sytuacjach nie ma tematu zasilania przez skrętkę i tyle.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: pobór prądu przez kamerę IP
Hello AlexY,

Jak nie ma kiedy jest - PoE tak działa. Zasilanie fantomowe jest
stosowane równiez w takim przypadku.

 RoMan
Re: pobór prądu przez kamerę IP
UBF%ytkownik RoMan Mandziejewicz napisaB3%:
yB3%, przy

Ale on chciaB3% na rympaB3% dwie pary wykorzystaE6% po swojemu - i ma rac=
jEA%,20%
nie ma tematu. Albo uBF%ywa PoE czy HiPoE, albo po swojemu robi pobranie =

zasilania z odczepu centralnego na pierwotnym uzwojeniu transformatorkF3%
w20%
separujB1%cych co jest prawie rF3%wnoznaczne ze zbudowaniem ukB3%adu PoE.=
20%
Inaczej (tak jak myB6%laB3%) bEA%dzie chodziB3%o albo i nie.

--20%
Darek

Re: pobór prądu przez kamerę IP

http://www.dealextreme.com/p/easyn-f-m091-cmos-300kp-security-surveillance-ip-network-camera-white-black-134776?item25 %

Mam kamerkę Acti 7321 i ona ma zasilacz 12V/1,5A. Watomierzem zmierzylem i
pobiera  12W, ale ma grzałkę, która obecnie nie działa. Przy skrętce ok. 30m
zasilacz seryjny nie dawał wystarczającego napięcia (7,5V było w kamerce)
więc podpiąłem zasilacz od laptopa na 19V i kamerka działa OK. Kamerka ma
zasilanie +12V DC lub 24V AC, ma też PoE.
Ale lepszą mam w pracy, TP-Link TL-SC3171, według mnie ma lepszy obraz,
lepszy soft, działa z każdą przeglądarką a nie tylko z IE (Acti), ja
zapłaciłem za nią 375zł + obudowa zew. 70zł.

Site Timeline