Płytki prototypowe

Witam mam do Was pytanie. Miał ktoś styczność z płytkami protypowymi? Chodzi o uniwersalne płytki do stykowego montażu układów elektronicznych. Płytki taki dostępne są w ofercie AVT jednak cena jest dość wysoka. Pytam dlatego czy opłaca się zakupić taki wynalazek? Miłe widzane wypowiedzi osób posiadającyh już takie cudo. JaRysz

Reply to
Ryszard

Opłaca. Fajnie się na tym robi. Trzeba tylko wziąć pod uwagę, że nie zrobisz na tym urządzenia mocy czy wysokiej częstotliwości. Głupia przetwornica już niespecjalnie wychodzi.

Ja swoją płytkę o wymiarach w przybliżeniu 15x7cm kupiłem za coś koło

40PLN w semiconductorsie we Wrocku.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

On Behalf Of Ryszard

Z mniej miłych odpowiedzi. ;-) Zapomnij. Dokładniejsze i bardziej dopasowane uzyskasz z żelazka. Że o cenie nie wspomnę. Cena, to może jest dyskusyjna, zrobienie (zaprojektowanej) płytki w sumie zajmuje około 40 minut. Żelazko. Teoretycznie jest taka jak obiekt docelowy.

Ile czasu potrzeba na przejrzenie ofert, złożenie zamówienia, odbiór przesyłki? I jak bardzo rozkład ścieżek będzie odbiegał od docelowej?

pzdr Artur

Reply to
ziel

Jemu chyba chodzilo o zwykle plytki uniwersalne i laczenie pol kynarem. :-)

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

No, jak sie okazuje, nie takie znowu zwykle, ale zasada jest ta sama:

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Witam, jestem zadowolonym posiadaczem tego ustrojstwa

Uważam, że to genialna rzecz i jest warta tych pieniędzy. Uważam również, że marża AVT wynosi zapewne 200% i że możnaby to dostać taniej, ale póki co polecam i tak. Do cyfrówki idealna sprawa, robię na tym eksperymenty z AVR'ami i nie wyobrażam sobie tego typu pracy na zwykłych płytkach uniwersalnych (tych do lutowania).

Pozdrawiam, Marcin Sommer

Marcin Sommer

Dokładnie o takie płytki chodzi :)

Reply to
Ryszard

Użytkownik "Ryszard" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:cj7dmr$1nt$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl... [...]

Cudo jest bardzo fajne, schody dopiero się zaczęły jak chciałem sprawdzić układem w obudowie SSOP16 ( chyba tak się zowie ) - taki niska mała żaba - ale i tu sobie poradziłem zrobiłem wersję makro tego co widać przez szkiełko EPROMu. :)

Pozdrawiam, Grzegorz Kępiński

Reply to
Grzegorz K.

Posiadam co prawda podobne płytki, ale działające na tej samej zasadzie. Mam już je od co najmniej 8 lat i bardzo je sobie cenię. Zrobiłem na nich mnóstwo układów eksperymentalnych. Gorąco je polecam!!

Pzdr. Krzysztof.

Reply to
Krzysztof