Płytki drukowane na podłożu ceramic

Witam, czy ktoś może widział w ofercie jakiejś płytkarni wykonywanie PCB na podłożach ceramicznych z azotku glinu? Bo szukam i szukam, oferty na podłoża są, ale mimo przechwałek na www jakoś nie mogę namierzyć wykonawcy gotowych PCB..

Reply to
Michał Baszyński

Pan Michał Baszyński napisał:

robią układy grubowarstwowe i płytki ceramiczne wraz z montażem. Czy akurat na azotku glinu, tego nie wiem, ale jak jest podłoże, to z resztą sobie powinni poradzić. W każdym razie nic nie szkodzi zapytać.

Reply to
Jarosław Sokołowski

dziś rano rozmawiałem z bardzo miłym panem z Galwesu, ale niestety robią tylko sitodrukiem..

Reply to
Michał Baszyński

Am 26.09.2012 22:05, schrieb Michał Baszyński:

W Chinach jest wszystko:

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

W dniu 2012-09-27 10:41, Waldemar Krzok pisze:

OK, dzięki!

Reply to
Michał Baszyński

Użytkownik "Michał Baszyński" snipped-for-privacy@ga.ze.ta.pl> napisał w wiadomości news:k3vjor$qb0$ snipped-for-privacy@dont-email.me...