Plytki drukowane, gdzie najtaniej?

Hej! Potrzeba mi do pracy dyplomowej zrobic plytke drukowana, czy sa jakies firmy ktore wykonuja male ilosci plytek? do 5 sztuk. Gdzies na poludniu Polski, Krakow Katowice Gliwice...

Dzownilem do 3 krakowskich firm ale ceny sa dosc duze, od 150zl...

Pozdrawiam!

Reply to
Rafal Kot

No masz racje, moze zle szukalem. Jednak troche dziwne jest traktowanie potencjalnych klientow w stylu "Idz mi pan stad ze swoja marna kasa". Bo niestety takie odnioslem wrazenie dzowniac do 4 Krakowskich firm...

Pozdrowienia!

Reply to
Rafal Kot

Rafal Kot napisal(a):

Ale wlasciwie co Cie dziwi?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Dziwi mnie 'chamowate' podejscie do klienta... Przeciez wystarczylo mi powiedziec ze firma obsluguje 'duzych' klientow... na poczatku rozmowy zaznaczalem ze chce male ilosci do 5szt. Zreszta moze w tym kraju to wcale nie takie dziwne...

EOT z mojej strony. Z pozdrowieniami.

Reply to
Rafal Kot

Rafal Kot napisał:

15zl za wykonanie dm^2 plytki jednostronnej, z wierceniem i cynowaniem. Wykonuja nawet pojedyncze sztuki.

Pozdrawiam

Piotrek

Reply to
Piotr Liskiewicz

W artykule <bpb7vk$57e$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl> Piotr Liskiewicz napisał(a):

To jedna z firm ktore plytki 2 stronne wykonuja bez metalziacji. Jak fachowo sie w takich plytkach realizuje przelotki ? Bo po amatorsku to okolo 2 centymetrowy odcinek srebrzanki lutowalem w tej dziurce ale wyglada to bardzo malo fachowo...

Paweł

Reply to
Paweł Kołodziej

moge z czystym sumieniem polecic

samo przygotowanie to około 150.- natomiast robota 1 jakość. zberam kilka projektów i robie na jednej formatce wychodzi taniej ;-) jakość jest naprawde niezła. Wszyscy mamy podobny problem ? ALE MOZNA BY ZROBIC TAK ZEBRAĆ KILKANAŚCIE PROJEKTÓW PROTOTYPÓW NA JEDNEJ FORMATCE I KOSZTY LEKKO BY SIE ROZŁAŁY CO PANOWIE NA TO?? POZDRAWIAM TOM CZ-WA

Reply to
tom

robiłes u nich? i jesteś zadowolony. bardzo ciekawe cenowo.

Reply to
tom

Dnia Mon, 17 Nov 2003 15:00:42 +0000, Rafal Kot napisał:

Polecam Merkar Katowice. Mają stronę www. Od lat zamawiam u nich płytki - z racji wykonywanego zawodu - głownie prototypowe ilości. Nie narzekam. Ceny naprawdę niewielkie (nawet jak na kieszeń studenta). Jakość dość dobra. 10 mils dawałem nawet na płytkach 400x200 mm.

Reply to
Michal Smolnik