płytki drukowane

wiem, że było z milion razy, ale archiwum już nie istnieje, więc gdzie można tanio wykonać dobrą nieskomplikowaną płytkę jednowarstwową z opisem i soldermaską i cynowaniem? goście z allegro się poobrażali i nawet na maile nie raczą odpisać...

Reply to
platformowe głupki

Na przykład tutaj

nawet dwustronne Jednostronną szkoda głowy zawracać, samemu można przecież wyprasować.

Reply to
Bartolomeo

W dniu 20.11.2015 o 20:59, platformowe głupki pisze:

No popatrz, już nawet tam się na Tobie poznali...

g.

Reply to
gizmacz

taaaa... świetny żart, ale się uśmiałem...

Reply to
platformowe głupki

ja wiem, to europa, z dupy strzelająca...

Reply to
platformowe głupki

A co cię rozśmieszyło, bo wszystko wyciąłeś.

Reply to
Mario

tak ogólnie, życie w europie...

Reply to
platformowe głupki

prototypy.com bardzo przyzwoite płytki. Wojtek

Reply to
wowa

dzięki i widzę, że cenowo ich nie pojebało, dzięki.

Reply to
platformowe głupki

jednak nieco za drogo, płytka 12x7 50 pln, albo 30 przy 10 za drogo... P.S. co to jest cynowanie HAL? czy oznacza ono zalepienie otworów w płytce?

Reply to
platformowe głupki

W dniu 21.11.2015 o 21:51, platformowe głupki pisze:

I ty się bierzesz za zamawianie płytek?

Reply to
Jakub Rakus

użytkownik platformowe głupki napisał:

Niestety tak, każdy kto zamawia płytki, musi mieć odsysacz. Na szczęście dzisiaj są elektryczne.

Kupisz, i możesz zamawiać płytki:)

Są też tańsze modele na allegro po 30zł.

Reply to
bronek.tallar

ja wiem, to europa, z dupy strzelająca...

To już nie Europa ale katotaliban. A czy "z dupy strzelający" to zależy od księdza dobrodzieja.

Reply to
Antek