Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma

Czesc. Cos co mnie zaskakuje a nie wiem jak sobie poradzic. Mam Eagla i storzylem plytke. Probuje ja zapisac jako test.brd na dysku c w glownym katalogu. Zapisuje sie lecz jak wchodze na dysk tam gdzie zapisalem ten plik to po prostu go tam nie ma. Probowalem z inna lokalizacja ale tez nie ma? Co ciekawe jak otwieram w programie poprzez File->open board to tam gdzie pozapisywalem te pliki one sa. Probowalem czy czasem nie mam w plikach ukrytych lecz nie, po wlaczeniu wyswietlania wszystkich plikow tez nie wiedac. Przeladalem Total Commanderem wiec powinno byc

Co tu jest grane?

Reply to
slawek7

Am 23.04.2012 12:54, schrieb slawek7:

A szukałeś na całym dysku?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

No pewnie że tak, az tak zle ze mna nie jest.

Reply to
slawek7

A dlaczego jedne pliki brd mają klodke w swojej ikonie? A maja takie same atrubuty jakby ktos pytal.

Reply to
slawek7

W dniu 2012-04-23 12:54, slawek7 pisze:

Vista / Win7 pisze po automagicznie ukrytych katalogach. Wlacz pokazywanie wszystkich plikow/ katalogow i wtedy poszukaj.

Pozdr, AA

Reply to
Andrzej Augustynowicz

Ok znalazlem w czyms takim jak Local/VirtualStore/Prog.... i potrorzona sciezka do ktorej zapisalem

I teraz co mam z tym zrobic? Skoro ja wskazuje docelowo na jakims dysku w katalogu to dlaczego on sam zapisuje sobie gdzie indziej. Jak to zmienic? Fakt, mam Win7

Reply to
slawek7

Ten katalog jest w nowym windows niezapisywalny - trafisz do "jaila" dla danej aplikacji.

Musisz zapisywać do katalogu użytkownika.

Reply to
Michoo

Facet, wrotka i kawałek cytatu - naucz się pisać na grupach dyskusyjnych.

A jakie jeszcze katalogi sa do ktorych nie mozna zapisac? Wedze ze na pewno Program Files bo odsyla do wirtualnego, chyba jeszcze C: oraz pewnie systemowe sa zabronione jak C:\Windows? Czy tak?

Reply to
slawek7
Reply to
Artur M. Piwko

A skąd mam wiedzieć? Zainteresowało mnie VirtualStore to wpisałem w google i streściłem wynik(całość może 30 sec). Chcesz wiedzieć więcej to sam poszukaj - ja tego systemu nie używam.

Reply to
Michoo

W dniu 2012-04-23 13:34, slawek7 pisze:

Pewnie masz Windows 7. Kłódka oznacza że nie masz uprawnień do niego bo plik jest własnością użytkownika Administrator. Dodaj mu siebie do userów z prawem pisania i czytania. I najlepiej zmienić atrybuty całego folderu żeby następne tworzone pliki miały już takie uprawnienia.

Reply to
Mario

W dniu 2012-04-23 13:45, slawek7 pisze:

Może folder nie pozwala na pisanie przez program bo nie masz uprawnień. Miałem coś takiego z WxDevC++. Na XP chodził bez problemów a na 7 były problemy z prawami zapisu plików do folderu.

Reply to
Mario
Reply to
Grzegorz Niemirowski
Reply to
Grzegorz Niemirowski

Właśnie tam znalazłem w koncu swoje pliki. Ja jestem z tych ktorzy cale zycie na XP, a teraz na sile zmuszony jestem do korzystania z Win7 oraz z XP i dla mnie takie cos jak VisualStore jest po pierwsze nowoscia a po drugie czyms delikatnie mowiac nowoscia. Jakbym wiedzial ktore jeszcze takie katalogi moga robic niespodzianki i znalbym zasade pracy takich sztuczek z VisualStore to inaczej bym podchodził do calosci. przeciez nie moge w googlech wpisywac hasla typu "czego nie wiem o Win7" Wiec Michoo mniej troche wyrozumialosci.

Reply to
slawek7
Reply to
Grzegorz Niemirowski

Ale wiele osób instaluje program w domyślną lokalizację. Nie jest winą użytkownika, że nie wie, iż kilka lat po debiucie W7, instalatory programów nie są dostosowane do specyfiki stosowanych tam rozwiązań. Ustawianie folderów projektu na katalogi użytkownika (/Documents and Settings/users..) też nie jest zbyt roztropne, bo gdy się coś rozwali to system przywracając do ostatniego punktu przywracania, zaorze wszystko co powstało później. Ja akurat ustawiam zazwyczaj na foldery na innym dysku.

Reply to
Mario

Widzę, że linuksieją te łindołsy coraz bardziej ;) Kiedyś się obudzicie i nie będzie już dysku C ;)

Mirek.

Reply to
Mirek
Reply to