plik PCB - proszę o pomoc

Witam Szanownych Grupowiczów, z elektroda.pl ściągnąłem pliki pcb - jest to zestaw płytek: programator, emulator i płytka testowa do bascom'a,

Problem polega na tym, że nie mogę otworzyć tych plików Protelem ani programem ExpressPCB, mam prośbę do osób na codzień zajmujących się projektowaniem płytek o ściągnięcie jednego z plików który zamieściłem pod adresem:
(31 KB) proszę o info czy udało się Wam otworzyć plik, jeśli tak - to jakim programem ponieważ nie wiem czy jest to wina mojego softu czy uszkodzone pliki, z góry uprzejmie dziękuję za pomoc, pozdrawiam Łukasz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

Użytkownik "Łukasz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bsmnvn$8al$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Moj Protel 99se sp3 otwiera ten pliczek. Krzyku

Reply to
Krzyku

dziękuje za informacje, ja próbowałem otwierać bardzo starą wersją protela (94), w takim razie może Ktoś będzie w stanie mi podpowiedzieć który z dostępnych w internecie programów (oczywiście może być demo-sharware) będzie w stanie otworzyć ten plik jeśli, jak wspomniał Kolega, otwiera go protel 99se, próbowałem jeszcze programem ExpressPCB

- taki miałem pod ręką, również się nie udało, gdyby istniała sharware'owa wersja z której dało by się wydrukować projekt, był bym bardzo szczęśliwy ;-) pozdrawiam Łukasz

Użytkownik "Łukasz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bsmr4b$70s$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Moge zapisac Ci ten plik jako PCB ASCII file, ktory powinien dac sie otworzyc w starszych wersjach Protel'a lub pobierz sobie trailowa wersje Protel 99se ze strony

Krzyku

Reply to
Krzyku

Bardzo dziękuję za pomoc, jeden z Grupowiczów przekonwertował wszystkie potrzebne pcb na pdf'y. Jak zwykle na p.m.e zawsze można liczyć :-) pozdrawiam Łukasz

sciagnij sobie triala;) to chyba najprostrze;)

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

Osoba podająca się za: Łukasz przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-12-28 15:59:

Co prawda problem zostałjuż rozwiązany ale tak na przyszłość: jeśli w podglądzie tekstowym widzisz w pierwszej linii pliku "PCB FILE 4" to możesz być prawie pewien, że taki plik będzie w stanie otworzyć stary Autotrax(do ściągnięcia np. z

badworm