Plazma śnieży (i ma czarny pionowy pasek)

Zapytałem na BadCaps, to zapytam też tutaj, może Wy będziecie umieli coś podpowiedzieć?

Gof

Jasne. Tu masz rozwiązanie problemu:

Sebastian Biały

ale nie wiem, czy narzędzie nie jest dedykowane do konkretnej marki i przekątnej ? Bo to w zależności od parametrów ekranu powinna to być chyba odpowiednia masa ?

Reply to
sundayman

Tak btw - a czemu nie na elektrodzie? Czyżby odpowiedź elektrody odebrała chleb ledwo łączącym koniec z końcem serwisom rtv? :-)

Reply to
Marek

W dniu 12.04.2015 o 22:14, Gof pisze:

no i odpowiedzieli ci dość merytorycznie imo.

Reply to
sundayman

Serwisowa delta Diraca przy użyciu impulsatora kinetycznego zawsze skuteczna... :)

Reply to
Gof

Dodam temat na elektrodzie, to zaraz jakiś baran da mi bana za nie taki kształt literek w temacie albo inną równie istotną pierdołę... nie warto.

Reply to
Gof

A myślisz, że tutaj takich nie ma, co plonkownicą wymachują i jakby tylko mogli to by chętnie banowali? :-)

Reply to
Marek

Ale plonk nie sprawia że inni nie zobaczą mojego posta, ban lub usunięcie tematu tak.

Elektroda bardzo dużo traci przez kadrę moderatorską. No ale to nie temat o elektrodzie...

Reply to
Gof

Odpowiedzieli - wrzuciłem tutaj temat zaraz po tym jak dodałem go tam (na wypadek jakby nie odpowiedzieli).

Btw, pas pasem, ale na śnieżenie nie odpowiedzieli :)

Reply to
Gof

Czegoś w necie szukałem teraz w nocy, trafiłem m.in. na elkę. No słowo, że niektórym modom należało by do dupy nakopać za sam fakt istnienia. Ja mam dla nich jedno życzenie - aby sami wpadli w sidła własnych rojeń w najmniej korzystnym dla nich momencie, z możliwie bolesnymi dla siebie konsekwencjami... Poszło... dokładnie nie wiem o co, ale wyglądało mi to na sprawę kalibru przecinka postawionego po spacji ("Przecinek ,"), zamiast od razu po literce ("Przecinek,") (zwróćcie uwagę na spację po słowie). A to nie jedyne forum z paranoikami jako modami.

Reply to
ACMM-033

W dniu 2015-04-14 o 09:37, Gof pisze:

aż tak się boisz poprawnie napisać ;)

Reply to
Jawi

Demonizujesz. Naprawdę trzeba się postarać (jak Quarz) albo być głupawym askhole (jak identyfikator), żeby bana zarobić. Ja, pomimo trudnego charakteru, ani jednego karnego punktu nie zaliczyłem. A jako moderator (stare czasy) nikogo nie zbanowałem.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news:1562214231$ snipped-for-privacy@squadack.com...

Roman, ale to nie chodzi o to, żeby pisać, czy nie pisać. Jasne jest, że zasady jakieś być powinny. Ale ich nadmiar jest szkodliwy, podobnie jak niedobór. Jak to funkcjonuje w realu - widziałem w TV, przelatywałem przez kanały, więc szczegółów nie podam, bo ich nie wychwyciłem, no, trochę jest. Cejrowski gdzieś w USA pokazywał miejsce, jakieś małe miasteczko, uchwyciłem, że kod telefoniczny obszaru to 830, a numer zaczynał się też ósemką, z reklamy na jakimś przejeżdżającym samochodzie, jako telefoniarz jestem wyczulony na takie "akcenty". Towar wystawiony przed sklep, tenże zamknięty i co? NIKT NIE KRADNIE. Bo bardzo ryzykuje bolesne konsekwencje prawne. Ale, WC nadmienił też, że państwo ingeruje tam absolutnie minimalnie, że kto u siebie, np. w barze, knajpie, to on ustala zasady i państwo się do tego nie miesza (pali, nie pali, po 7 wieczorem bez dzieci, itd). Jednakże tamto od naszego różniło jedno, zasadnicze - tamtejsi właściciele danych lokali sklepowych, czy knajp, pozbawieni byli hmm... jak to się nazywa, urojeń paranoicznych. Tyle obejrzałem, z minutę może, dwie, bo przeskoczyłem na inny program. Szlachcic na zagrodzie, równy wojewodzie, tyle, że tam (nie wszędzie, rzecz jasna) zdrowo, a u nas hulaj dusza piekła nie ma. Ku sprawiedliwości, widziałem na elce także modów interweniujących mądrze i zdecydowanie, dyskretnie, bez denerwowania innych. Coś jak dobry lektor w filmie - nie słychać go, a wszystko w filmie rozumie się, bo ma się wrażenie, że to postacie mówią po polsku.

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> napisał w

To samo zobaczysz w Niemczech. Albo np ktos sobie "zarezerwuje" miejsce w knajpie kladac na stole telefon, aparat czy portfel. Nikt nie kradnie, bo po prostu nie ma ochoty. Bo nie ma takiego zwyczaju. Bo go stac na telefon. A ryzyko konsekwencji jest znikome.

Co akurat nie w kazdym miejscu USA ma miejsce. W Niemczech tez zreszta nie - imigranci sa wszedzie.

W USA ? Tam pamietaj ze ludzie z byle czym biegna do sadu. I czesto wygrywaja.

Ale w Niemczech masz prawo odgorne i bezpieczenstwo podobne. W Szwajcarii odgorne i oddolne jednoczesnie i podobnie jest :-)

Daj spokój. Tym portalem rządzi już zbyt wielu frustratów posiadających manię wyższości. Uważających się za jedynych i wszechwiedzących specjalistów nie lubiących tych, którzy mają coś do powiedzenia w temacie. Są admini i moderatorzy, którzy pomawiają i publicznie ośmieszają innych, jednocześnie karząc innych za podobne czyny względem ich samych. Lubią natomiast jak są popierani w tym ośmieszaniu. Wtedy przymykają oko na najbardziej nawet chamskie zachowania tych ludzi. Niestety wiele tematów jest zamykanych zanim temat zostanie rozwiązany, a najczęstszą poradą udzielaną przez tych administratorów i moderatorów jest stwierdzenie, że pytający nie powinien się za to zabierać, bo jest zbyt głupi i powinien zatrudnić fachowca. Ale czego można się spodziewać po frustratach, którzy w realnym świecie nic sobą nie znaczą i dlatego cierpią na brak zleceń, dzięki czemu mają masę czasu aby charytatywnie spędzać czas na portalu, mszcząc się na innych za swoje porażki życiowe. Tu z resztą na grupie też tacy są. Tyle, że tu nie mają możliwości nadużywać swoich funkcji i nie mają poparcia naczelnego administratora, który w obawie o utratę pracujących za friko frajerów, przymyka oko na niezgodne z regulaminem poczynania swoich podwładnych. Niestety przez takie poczynania administratorów i moderatorów, wielu fachowców bezpowrotnie odchodzi z tego portalu, a przybywa tam coraz więcej dyletanów, którzy "biją" punkty klakierstwem.

Reply to
Uzytkownik

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:552d7489$0$8385$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Nie wątpię.

Znajomy ze Szwecji opowiadał, bądź potwierdził... bardzo dawno gadałem, więc już nie pamiętam z której strony... ma przyjść inkasent od prądu. Zostawiam na stole kasę i otwarte drzwi. Po powrocie zastaję zostawiony przez niego kwit i wydają resztę.

Ale jest. Do tego jeszcze dochodzi chyba honor. Który podupada niestety, kiedyś, gdy ktoś pierdnął w towarzystwie, to się palił ze wstydu. Dziś jeszcze ma pretensje, że ktoś to zauważył "możesz nie słuchać/nie wąchać". Kiedyś żaden najgorszy bandzior (no, ja wiem, gwałty, takie tam... margines) nie podniósł ręki na kobietę, przypierdolił drugiemu, że aż nos złamał, a kobietę ucałował w rękę i puścił wolno. Dzis by powiedział "zerżnąć cię lala?" Kiedyś złodziej nie okradł by biednego, a dziś te wszystkie na wnuczka, policjanta, syna któremu grozi więzienie... Dziś pewnie by jeszcze pobił, bo "za mało". Na szczęście, honor nie upadł całkowicie.

Ależ to oczywiste. I w Szwecji już nie wszędzie jest cacy, zresztą, sami Szwedzi to wcale nie takie aniołki.

Tjaaa... nie na tę nutę pierdniesz przechodząc ulicą i już masz kłopoty, niektórym szajba odpierdoliła - i należało by to uczciwie przyznać. Podobnie jak mody, nie tylko "elki", co potrafią się czepić szczegółu drobniejszego, niż pyłek na lewym szkle okularów sąsiadki trzy piętra niżej.

Każdy orze jak może, do tego inna mentalność, niż choćby u nas, ale nawet i wsród Słowian bywa bardzo różnie. Do dziś wspominam, jak na pl. Bankowym, wówczas jeszcze Dzierżyńskiego, facet zatrzymał autobus i oddał CAŁĄ kasę, która mi z kieszeni wypadła, czego nie zauważyłem, poznałem po wyglądzie. Kilku Waryńskich i chyba Dąbrowskich, wróciło do mnie. Może to też kwestia dobrze wyważonego i mądrze używanego bata? Bo przysłowie mówi, że gdy kota nie ma/śpi, to myszy harcują.

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "Uzytkownik" snipped-for-privacy@serwer.pl napisał w wiadomości news:552d90ee$0$2210$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Przypuszczam, że to syndrom krótkiego kutasa, lub coś w tym stylu i tak naprawdę, gdyby taki modzik stanął twarzą w twarz ze zmoderowanym, to miałby dylemat, posrać się, czy spierdalać, bo pewnie wystarczyło by dmuchnąć i przewróciłby się jak piórko. Ludzie mocni, silni, mądrzy, zwykle chyba bywają też zrównoważeni i potwierdzają, że lepiej z mądrym stracić, niż z głupim zyskać.

Dlatego, choć założyłem sobie konto w Wikipedii, to wywaliłem na nie, wiadomo co.

Moda, a jakże, za pieniądze zapewne, jestem niemal pewien, że śpiewka nagle by uległa zmianie, gdyby taki dostał ofertę, że otrzyma dobrą kasę za poradę. Ale nie ze mną takie numery. Choćby był najmądrzejszy w świecie, gdyby trącał przy tym butą, zarozumialstwem, agresją, to i na niego wyłożyłbym, sory, penisa.

(Nie tylko ja) określam to mianem symbolu przykrótkiego członka, coś, jak samochód, który przedłuża takim zbyt krótką i/lub zbyt miękką męskość.

Może by Anonimowych stosownie zainteresować? Broń Boże, nie namawiam... Ale gdyby takiemu Anonimowemu taki mod za bardzo fiknął... zaraz... to się override, czy jak nazywa? Bo ja uważam, że czas skończyć z wyczynami na miarę frustratów ze Straszy Wiejskiej. Aby zostali ci, którzy swoje obowiązki będą wykonywać należycie. Tylko ćśśś... by DNS-ów nie pozatruwali...

Tylko, skoro tak łatwo ów kielich goryczy się napełnia, to jaki będzie czynnik, co będzie kroplą, która przeleje tenże kielich? Wbrew pozorom, tacy ukazują swoją słabość, bo osoba asertywna (słowo to jest nadużywane, często w złym znaczeniu "nie znoszę sprzeciwu", a defakto oznacza plusminus "przedstawiam swoją rację bez szkody dla ciebie") umie właściwie rozegrać sprawę wzajemnych relacji, asertywną może więc też być osoba podporządkowana, nawet na końcu hierarchii. Wiem to z pierwszej ręki od specjalistów w tej dziedzinie.

Reply to
ACMM-033

rozwiązany,

Dla mnie to zamykanie tematów to jakieś nieporozumienie. Blokuje to możliwość dalszej dyskusji, szczególnie po pewnym czasie..

Reply to
Marek

Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Znikome. W zasadzie zadne. Nikt nie kradnie, to policji nie ma, kamer nie ma :-)

Do tego jeszcze dochodzi chyba honor. Który podupada niestety,

Ale co prawda to prawda. Pierdziec niegrzecznie, ale zauwazyc tez niegrzecznie. Szczegolnie ze co ma pierdzacy robic, zatrzymac sie nie da.

Rownouprawnienie, same chcialy :-)

No nie - to sposoby na bogate emerytki. Bo co chcesz od biednej - 100 zl ? Niby mozna by wyslac do providenta, niech tam pozyczy i splaca w niewielkich ratach :-)

No nie, bicia nie stwierdzo w tych przypadkach. Za to przypalanie zelazkiem sie zdarzalo juz dawniej w roznych napadach.

Tak czy inaczej - ktos kto sobie ustali "wlasna regule" moze sie bardzo zdziwic.

Zdarza sie i dzis.

Z jednej strony tak. No ale teraz moda na bezstresowy wychow.

Z drugiej - zobacz na sukcesy naszej policji w walce ze zlodziejami samochodow. Jakos tak dziwnie zbieglo sie to z rokiem 2004.