plazma kontra lcd

zastanawiam się nad kupnem i proszę o dywagacje na temat .

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 6743 (20111226) __________

Re: plazma kontra lcd

lcd

--
Irokez

Re: plazma kontra lcd

led lcd

Re: plazma kontra lcd
wirusow 6743 (20111226) __________

Wiekszosc plazm na rynku to tani shit 1024x768, bardzo ladnie widac
roznice w obrazie pomiedzy dowolnym HD a tym czyms. Proponuje udac sie
do najblizszego sklepu i poprosic o postawienie kolo siebie plazmy i
dowolnego HD z tym samym zapuszczonym sygnalem.

Polecam mediamarkt tam czesto stoja obok siebie i widac wyraznie siatke
pikseli w plazmie 1024x768, efekt mozna porownac do ogladania kwiatka
przez sitko do maki.

Re: plazma kontra lcd

Tylko jeszcze sygnal musi byc prawdziwe HD

Ale czy to nie jest kwestia parametrow - ze przy pewnej wielkosci ekranu i
rozdzielczosci i odleglosci od ekranu piksele widac, a mniejsze juz nie.
Tylko ze w domu ogladasz z 2-5m a nie z pol metra.

J.

Re: plazma kontra lcd

Mam L42S20E i żadnej siatki nie widzę. Kupiłem go za 2kzł i nie zamienie na
żaden gówniany LCD za tą kwotę.

--
wojtek

P.S Tak wiem że on ma FullHD

Re: plazma kontra lcd

Siatki nie widzisz bo czytac ze zrozumieniem nie potrafisz.

::):):):)

Re: plazma kontra lcd

Dobr aplazma jest lepsza od dobrego lcd, ale... zre prad, szybciej sie
zuzywa, moze brzeczec.

Re: plazma kontra lcd

nie da się odpowiedziec jednym słowem.
Zobacz na hdtv.com.pl ale nie zaczynaj od zadawania tego pytania :)

MaW

Re: plazma kontra lcd
W wiadomości:jda4o0$fgc$ snipped-for-privacy@polsl.pl,

tylko plazma w fullHD

--
VSS

Re: plazma kontra lcd

Różnice się zatarły
Rzuć monetą,  idź do sklepu i kup sobie jaki ci się spodoba.

Re: plazma kontra lcd

IMO nie zatarly sie - sa mniej "uciazliwe" przy sygnale cyfrowym hd
jednak przy sygnale sd dalej plazma gora (pomijam juz analog)
tematu odwzorowania koloru nawet nie tykam ...

Re: plazma kontra lcd

Różnić szczegółowych jest więcej, niemniej wchodząc do sklepu z telewizorami
już nie potrafię kątem oka odróżnić gdzie stoją plazmy, a gdzie LCD.
Autor sam musi określić co dla niego ważne.

Re: plazma kontra lcd

Zenek już napisał. Tam gdzie widzisz 1024x768 to są plazmy.
Na na swoim Panasonicu TX-P42S10E też mam 1024x768 - gdy podłączam do
niego starego laptopa.

Re: plazma kontra lcd
Komorowski w Full HD wyglada znacznie lepiej.
Zresztą inni Umiłowania Przywódcy takoż.

Żeby konterfekt wyglądał należycie trzeba koniecznie kupić telewizor 600Hz.

[nie wiem czy nie będzie taniej kupić kilka plakatów z Umiłowanymi
Przywódcami]
[jakość (plakatów) gwarantowana]

Re: plazma kontra lcd

Skoro ktoś chce mieć tanio i dobrze, to kupuje plazma 50 cali z ekranem XGA
1024*768?, do naziemnej telewizji analogowej 4:3
Lepszy obraz miał na kineskopie.
Inny chce korzystać z fimoteki BR 1080p to kupuje droższy 1920*1080
Chmara ludzi wymienia stare CRT na LCD przygotowane do naziemnej cyfrowej

Ktoś woli Telewizor Plazmowy 50'' Panasonic TX-P50C3E,  ktoś LCD LG 47LV5500
Plazma lepsza jest i basta:-(

Re: plazma kontra lcd

"To Futerko jest lepsze to futerko miec wole."

:):):):)

Re: plazma kontra lcd
I w ten to sposób Ukochani Przywódcy mogą być spokojni.
Tylko 50 cali trzeba zamienić na 60.
Zresztą co najmniej...

Re: plazma kontra lcd
"

I jak ogladasz w wydzielonym okienku o wielkosci 1024x768  w innym
wypadku widzisz 1024x768 przeskalowane do 1920x1080.

Czytanie ze zrozumieniem to podstawa.

Re: plazma kontra lcd

A jak rozszerzę na cały ekran to twoim zdaniem obraz jest identyczny z
tym jaki dostaję z 1080p?