player mp3 z Oszą za 19zł

nabyłem ;)

Na karty mikroSD. Ładnie gra. Nie stuka przy manewrach guzikami.
Elegancko wstawia mute. Jutro sekcja ;)

--
Piotr

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

A jakiegoś linka byś zapodał albo co, byśmy mogli razem z Tobą cieszyć
się tym szczęściem...

--
AWa.

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

Mówiłem, że sekcja zwłok jutro.

Scalak ATJ2057C

http://piterpro.private.pl/grajek_01.jpg
http://piterpro.private.pl/grajek_02.jpg

--
Piter

Re: player mp3 z Oszą za 19zł
  Powitanko,

Nawet po chinsku nie ma pdfa:-( A szkoda, jakby potrafila ta kosc gadac
komunikaty spod konkretnych adresow, to bym garsc kupil.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: player mp3 z Oszą za 19zł

Zapytaj, może wyślą:
http://www.actions-semi.com/en/product.aspx?id35 %

AWa.

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

Może da się sterować: power on, play - pierwszy utwór, power on, play,
play - drugi utwór itd.?
Kluczowa tutaj jest szybkość z jaką to reaguje i jaka jest potrzebna.

Mirek.

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

No i z nudów wykluł się player do wożenia po (powiedzmy) budowach.

Może być zasilany z 230v lub z zapalniczki samochodowej. Akumulatorek
poszedł precz bo muzyka wysiadała w najmniej pożądanym momencie ;)
Dostał za to zasilacz 3.7v

Player szybko przerzuca utwory. Nie zawiesza się. Ma niezły odstęp od
szumu i prawie nie słychać spiewu procesora w przerwach pomiędzy
utworami.

Karta mikro SD ma 8GB. mptrójki są "wyrównane" za pomocą programu
mp3 gain żeby nie latać ciągle do pokrętła głośności.

Koszt budowy: player 19zł, karta 19zł. Urządzenie spełnia wszystkie
założenia użytkownika ;)

endżoj

http://piterpro.private.pl/player_01.jpg
http://piterpro.private.pl/player_02.jpg
http://piterpro.private.pl/player_03.jpg

--
Piter

Re: player mp3 z Oszą za 19zł
Byłbyś tak miły i podał nazwę drugiego scalaka? Bo cena tego urzadzenia
jest niższa niż scalaczka z TI do ładowania baterii :].

pozdr.
w.

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

Masz szczęście bo trzy juz wlutowałem :) Został mi już tylko jeden
nierozpakowany.

CFEON F16-100HIP

Sprawuje się fantastycznie. Dzielnie znosi 8h pstrykania stacyjką. Nie
wiesza się na folderach i innych plikach (.flv .aac .mpc) wymieszanych
z mp3. Po powrocie +12v startuje sam od ostatniego utworu. Nie robi
żadnego uaktualnienia playlisty po dodaniu nowych mp3. Nie przeszukuje
karty sd. Nie trzeba czekać. Co w sweex mnie wykańczało.

--
Piter

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

W sensie ? Dogralem troche plikow, skasowalem inne, i co ?

Z tysiacem utworkow sobie radzi ?

Danych utworu jak rozumiem nie wyswietla, bo i nie ma na czym.
Przeskok do nastepnego katalogu jest ? Czy po prostu trzeba sie
zadowolic graniem na okraglo ?

J.

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

tak, i nic, gra w kółko.

a nie wiem :) teraz jest chyba około 750

nom i tagów też nie próbuje odczytać ;) więc odpada ich wyczyszczanie.

gra w kółko, zmiana płyty poprzez podmianę karty sd ;)

wyjscie słuchawkowe do masy, guziki << > >> też zwierane do masy.

--
Piter

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

W takich playerkach tak naprawdę z sekcji niewiele się dowiesz. Jeden scalak,
który ogarnia wszystko, czasem też pamięć flash, i tyle...

--
Gof

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

Dodam tylko LM317 żeby zasilać go z +12v w samochodzie.

--
Piter

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

A normalnie z czego jest zasilany, ma swój akumulatorek?

--
Gof

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

na zdjęciach go przecież widać...

Re: player mp3 z Oszą za 19zł

Wiem już, odpisałem zanim zobaczyłem zdjęcia, ale nie chciałem cancelować.

--
Gof

Site Timeline