Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ d obra? - Page 3

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
Hello Gotfryd,

Był pewien okres, że była niejasność i sprzedaż fakturowaną robiło się
bez paragonu. Ale to stare czasy. Były afery, bo urzędy skarbowe
różnie to interpretowały.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Nawet wtedy wymog koniecznosci kasy byl taki jak cytowany.

J.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Żebyś Pan wiedział jak często, podają tylko imię i nazwisko.

Tak prawdę mówiąc jak odróżni się osobę fizyczną
od osoby prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą,
jeżeli w obydwu przypadkach podaje nip i działalność nazywa się
Jan Kowalski 00-950 Warszawa ul. Woronicza 15
Nie da się, dlatego na tej podstawie możesz wystawiać fakturę.
Urzędnik usłyszy "Poprosił klient o fakturę, musiałem wystawić, mówił że to
do księgowości."

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

:):):):):):)

2 warstwowe plytki zamawiasz w PCBCART ??  Przeciez to sie nie oplaca.
Zamow w technoserwisie bedzie taniej i szybciej.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Najpierw sprawdĹş, potem pisz. W technoservice wychodzi mnie bez VAT, bez
wysyłki i bez dokumentacji (pomijam to, że na TSkę mogę wziąść 1/3 tego
co potrzebuję) dokładnie 3x drożej niż w PCBCART z VAT, cłem, przesyłką
i dokumentacją... Szybciej też nie będzie, bo od zamówienia do
otrzymania płytek w PCBCART mija dokładnie 14 dni.

pozdr.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Zamawialem wielokrotnie w chinach i technoserwisie, w chinach mam duze
lepsze ceny niz PCBCARt i i tak nie oplaca sie robic 2 warstwowych w
chinach z uwagi na koszt transportu.

Technoserwis moze nie jest tani ale jak zamawiasz z testowaniem
elektrycznym to masz 100% pewnosci ze plytka jest Ok, wiekszosc
plytkarni w polsce robi testowanie "wzrokowe" bo nie stac ich na maszyny
do testowania.  podalem ci kilka przykladow plytkarni sprawdzonych w
ktorych zamawialem tysiace plytek i jestem z nich zadowolony.  W
technoserwisie czekam na plytki prototypowe 6 warstwowe max 5 dni.

Zauwaz tez ze ceny sa rozne dla zamowien 5 plytek i 5 000.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

? gdzie ?

Zauważ, że pisałem iż w Technoservice nie zamówię nic, bo jestem osobą
prywatną.

pozdr.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Zamow na uczelnie.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Nie jestem ani studentem (już) ani pracownikiem uczelni. W wątku
prosiłem o OPINIE o firmach, a nie o info jak zamówić w technoservice.

pozdr.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Nie rzucaj się tak :)
Człowiek przecież chce Ci pomóc.

Z Twojego postu wnoszę, że pisałeś z Warszawy. Jeśli Ci to coś pomoże, to
mogę wysłać zamówienie do Technoserwisu jako firma.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Ty mu nic nie proponuj  pójdziecie siedzieć :-)

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Sorry [;

Tyle Ĺźe nie w tym w czym oczekuje pomocy [;

Niestety (albo "stety" [; ) - jestem ze śląska, pewnie zasugerowałeś się
serwerem Netii, który przypuszczalnie znajduje się w stolicy.

4\/3!!

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

I sie nie pozbierasz pewnego dnia jak będzie tysiąc zwarć albo niestykające
przelotki albo cynowanie jakby lutownicą.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Faldruk: współpraca od jakiś 5 lat, kilka/kilkanaście zleceń rocznie,
płytki proste jedno- i dwuwarstowe. Jeden zonk, błyskawicznie zrobili
powtórkę poprawnie. Cała reszta wykonań bez zastrzeżeń.

A, jeszcze jedno. Być może nie ma to przeniesienia na jakość,
ale ja zawsze płacę w terminie. Bywa, że stałego, dobrze
płacącego klienta lepiej się obsługuje.

Pozdrowienia,
MKi

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

A jak z moim ulubionym parametrem czyli precyzją pozycjonowania warstwy
opisu względem pozostałych warstw?

Jako osoba prywatna tak czy siak płacę przed otrzymaniem płytek [;

pozdr.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Nigdy nie zaobserwowałem braku precyzji, ale też nie jest
to dla mnie jakiś żywotny parametr, nie brałem się do
sprawdzania suwmiarką.

Pozdrowienia,
MKi

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Nie mówię, że trzeba to testować suwmiarką, ale jak zerkniesz na zdjęcia
tego co dostałem (
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p77%04385#7704385 ) to
zauważysz, że nie trzeba takich narzędzi aby zauważyć duże przesunięcie
z całkiem sporej odległości - takie coś już mi nie odpowiada...

pozdr.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Te zdjęcia to jakaś masakra - pewnie jestem szczęściarzem,
że do tej pory jeszcze mi się nic takiego nie trafiło.
Dodam jeszcze, że kiedyś płytki robiła nam firma Eltar
z Tarnowskich Gór - było to dość dawno temu i płytki
prościutkie, jednowarstwowe, ale zawsze byliśmy zadowoleni.
(Przestaliśmy u nich zamawiać, bo nie robili szablonów
do pasty i nie chciało się mi szukać osobnego wykonawcy).

Pozdrowienia,
MKi

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

bo to prawda. żadna polska firma. u nas jak ci zrobią to czasem od zwarć
zwariujesz. szkoda gadać. rób w chinach.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NA PRAWDĘ dobra?

    Już o tym pisałem kiedyś, ale napiszę raz jeszcze: podobnie jest z
zamawianiem elementów optycznych (kliny, pryzmaty, soczewki etc) dobrej
jakości na zamówienie wg. opisu. Polski szlifierz zacznie od marudzenia,
że będzie drogo i trudno coś takiego zrobić. Potem będzie się ociągał z
zamówieniem, zrobi niechlujnie. Chińczyk odpowiada na e-mail po 15
minutach (niezależnie o jakiej porze napiszesz do niego!), zrobi
wszystko precyzyjnie i taniej niż Polak, całe zamówienie jest tańsze i
szybsze. I jeszcze kartkę na święta przyśle. W Polsce opłaca się tylko
ziemniaki i chleb kupować.

--
Filip.

Site Timeline