PJL via USB lub LAN

witam

Czy ktos z grupowiczow zna sposob na wyslanie plikow z komendami PJL dla
drukarek HP na port USB lub poprzez LAN ?

bede wdzieczny za pomoc

--
Picasso

Re: PJL via USB lub LAN

A probowales po chamsku:
copy plik \zdalny_komputer\drukarka

I moze jeszcze dodac /b

Mozna tez pokombinowac z driverem "Generic Text" - nie wiem jak to
bedzie po polsku, tlumacze mieli w drukarkach fantazje. Og├│lne ? :-)

Ewentualnie zalozyc jakies udostepnienie drukarki przez TCP/IP, a
wtedy sie otwieraja nowe mozliwosci - bodajze obsluga LPD jest.

J.

Re: PJL via USB lub LAN

copy w ogóle nie rozumie składni \

Re: PJL via USB lub LAN

To ma by─ç w Windows? Z tego co pami─Ötam, to tam zrobili
jakie┼Ť mapowanie drukarek sieciowych do LPT1, LPT2 itd.

Re: PJL via USB lub LAN

A skad ten copy ?
Z XP rozumie, z 98 chyba tez rozumie ..

J.

Re: PJL via USB lub LAN

Czy┼╝by net use ju┼╝ nie dzia┼éa┼éo?  ;)

Przechwy─ç port przez
NET USE LPTn \serwer\udział
gdzie n jest pomi─Ödzy 1 a 3, a potem
COPY /b PLIK.BIN LPTn

Je┼Ťli chcesz wypchn─ů─ç przez usb, to udost─Öpnij sobie udzia┼é i dalej jak
wy┼╝ej, z tym, ┼╝e mo┼╝esz wskaza─ç p─Ötl─Ö lokaln─ů ( 7.0.0.1\ ) lub
\localhost\

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: PJL via USB lub LAN

Rozumie, rozumie..

G.B.

Re: PJL via USB lub LAN

Niczego jeszcze nie probowalem - kiedys to robilem prez LPT. Glownie chodzi
o HP P2015 i ich nr seryjne. Zastanawia mnie tylko dlaczego wyszly z serwisu
HP z iksami zamiast cyferek... moze nie idzie zmienic?!

--
Picasso

Re: PJL via USB lub LAN
wiadomosc:

Kiedy┼Ť u┼╝ywa┼éem tego:
http://www.lerup.com/printfile/descr.html

Re: PJL via USB lub LAN

Rozumiem, że to ma być Windows? Czy Linuks... doprecyzuj, bo pod
Linuchem nie ma problemu - CUPS i spod lini komend mo─╣┼║na wszystko
wydrukowa├ä┬ç poleceniem lp ... To polecenie jako─╣┬Ť rozpoznaje typ pliku.
Czy rozpozna typ PJL - nie wiem....
Pod Windowsem - jest polecenie linii poleceń 'print'. Według opisu w
necie drukuje plik tekstowy. Jak? Nie wiem... ale może się przyda?
Spróbuj :)... Ja go nigdy nie używałem...

  Konop

Site Timeline