Piszczenie z głośników w TV LCD Sharp

Zapytam Was moBF%e poduniecie mi jakies rozwiB1%zanie lub naprowadzicie od
czego zaczB1%E6 szukanie usterki.
Jest sobie TV LCD Sharp typu LC-19SH7E
Objaw jest taki, BF%e jak pracuje na sygnale zewnEA%trznym Video z wejB6%
E6%
SCART, AV lub YPbPr to po pewnym czasie z gB3%oB6%nikF3%w wydobywa siEA%
jednostajny dBC%wiEA%k ok. 1kHz, ktF3%ry mija samoczynnie lub po
przeB3%B1czeniu na tuner. Podczas pracy na samym tunerze nie ukazuja siEA%
takie objawy.
Co dziwne jest tam ukB3%ad MT8292 taki przeB3%B1cznik wejB6%c audio. Jedno=
 co
mnie dziwi to to BF%e jak siEA% w czasie tego piszczenia naciB6%nie na
pilocie MUTE to teoretycznie wyjB6%cia sB3%uchawkowe oraz gB3%oB6%niki sB1%
zwierane przez tranzystory do masy, a piszczenie i tak jest.

Podsuncie mi jakieB6% pomsyB3%y

Site Timeline