piszczący zasilacz

witam

Piszczenie zasilacza jest prawdopodobnie spowodowane zakloceniami ktore emituje dysk twardy, bo jak dysk odlacze to juz zasilacz nie piszczy. Czy mozna sie jakos pozbyc tego irytujacego dzwieku?

Reply to
c4

Masz tylko dysk podpiety do tego zasilacza !?!?!?!?!?

Zasilacz komputerowy AT/ATX nie powinien piszczeć ! Jedyne co można usłyszeć z niego to szum wentylatorka :)

Reply to
Piotr Chmiel

Wszystkie urzadzenia z komputera sa do niego podlaczone, dysk tez.

Reply to
c4

Użytkownik " c4" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:ce37pe$av9$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Drogi Kolego, błyskawicznie rozgladaj sie za nowym zasilaczem ... Pozdrawiam Włodek

wymienić elektrolity w zasialaczu

Reply to
bori

A sprawny ten dysk ? A może podepnij pod inny kabelek .

pzdr,

Reply to
Piotr Chmiel

piszcza rdzenie od cewek !!! zasilacz do wymiany albo zycie w cholernym PISKU :(((

PZDR

Użytkownik " c4" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:ce3642$3ld$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

BurriToS

Użytkownik "BurriToS" <burritos_Wytnij_to snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

nie przeprosiles jeszcze postronne osoby za swoje chamstwo - masz teraz okazje. tak samo jak masz okazje jeszcze poczytac netykiete - odpisuj *POD* cytatem...

Reply to
Psychik

Użytkownik "Psychik" snipped-for-privacy@ZAPYTAJ.pl napisał w wiadomości

tak sie zastanawiam co Ci napisac....... no i kurcze nie wiem

powiedzmy ze ja to przemilcze co Ty na to ??

Reply to
BurriToS

Użytkownik "BurriToS" <burritos_Wytnij_to snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

mi tam wszystko jedno, widzialem gorsze przypadki... jednego dnia piszesz "SORRY", a za 4 kolejne odpisujesz na te sama wiadomosc wyzywajac mnie od "NIEZLE POJEBY" - mysle, ze sa specjalisci, ktorzy moga Ci pomoc.

Reply to
Psychik

Użytkownik "Psychik" snipped-for-privacy@ZAPYTAJ.pl napisał w wiadomości

Wiesz stary dostalem dziwnego maila od Allegro i wiem na 99% ze to twoja sprwka, a powiem szczerze myslelem ze sie jakos dogadalismy (po ludzku).

"Witamy,

Z naszych informacji wynika, że reklamowałeś swoje aukcje na Allegro na grupie/grupach dyskusyjnych, które nie są przeznaczone do umieszczania ogłoszeń.

Prosimy o zaniechanie takiego działania w przyszłości. Aukcje na Allegro można reklamować wyłącznie na grupach o charakterze ogłoszeniowym (np. usenetowa pl.ogloszenia.sprzedam). "

Ale wiesz co, dobrze ze sie tak stalo :))) teraz bede jeszcze bardzej cwany i nie zamierzam juz zakladac nic legalnie, widze ze to sie wogole nie oplaca. Trzeba KRECIC ile sie da.

Dzieki za KOLEJNA lekcje ZYCIA.

PS. A co do tego wyzywania Cie to nie bierz tego tak do siebie. Ze tak powiem nie ja pierwszy i nie ostatni :))) ale ty chyba wiesz o tym lepiej :P

Reply to
BurriToS

Użytkownik "BurriToS" <burritos_Wytnij_to snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

  1. nie "wiesz", ale "sie domyslasz" 2. w tym przypadku to jednak nie ja - te grupe czyta wielokrotnie wiecej ludzi niz sie na niej udziela - licz sie z tym, ze nakablowalo na Ciebie wiecej osob niz jedna.
Reply to
Psychik

Użytkownik "Psychik" snipped-for-privacy@ZAPYTAJ.pl napisał w wiadomości

Ad1. to sie zgadza, ale jakos tylko Ty tu "walczysz" ?? Ad2. jezeli mowa tu o Abuse czy Allegro to jakos mnie to malo interesuje i ich chyba tez. Maja bardziej powazne naruszenia na glowie, a nie jakiegos kolesia to puszcza linka na grupe. To tylko kolesiom Twojego pokroju sie wydaje ze mozna wszystkich "zalatwic". Ehhhhh. Polska to dziwny kraj......

PZDR

Reply to
BurriToS

Użytkownik "BurriToS" <burritos_Wytnij_to snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ce53gm$bbq$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

WON! Znaczy się... PLONK!

Reply to
Marek Dzwonnik

Marek Dzwonnik napisal(a):

Nooo, jesli mowa o kontaktach obywatela z Urzedem Skarbowym i ZUSem, to bym powiedzial, ze kolo BurriToS moze miec racje ;--). Grab zagrabione, jak mowili pewni ludzie jakis czas temu.

Reply to
Marcin E. Hamerla

?

Z tego co widzę, to faktycznie postąpiłeś wbrew regulaminowi Allegro i wbrew netetykiecie. Twoje pretensje do świata są nieuzasadnione. A wniosek nieprawidłowy.

PLONK.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Użytkownik "Marek Dzwonnik" <mdz@WIADOMO_PO_CO_TO.message.pl> napisał w wiadomości

Jezeli chodzi Ci o servery CS`a to masz racje WON juz nie dziala teraz tylko sam STEAM :P

PZDR

Reply to
BurriToS

Użytkownik "BurriToS" <burritos_Wytnij_to snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

mylisz sie...

zapewniam Cie, ze kazdy taki mail jest odnotowywany na koncie usera - uzbiera sie wiecej - lecisz... allego, tez jest z Poznania, wiec pewnie i oni maja cos do Ciebie... jak dla mnie EOT

Reply to
Psychik

Dowiedz się co znaczy 'PLONK'

*PLONK*

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X>

napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com

Ależ Marcinie! Ja tu piętnuję grzechy, a Ty zaczynasz od szczególnych zasług. ;-))))

Na poważnie. Kolo (!="kolega") BurriToS próbuje stosować swoje racje na ślepo wobec całego otoczenia. A to już (parafrazując stary kawał) sugeruje typ charakteru. A nie zawód. ;-(

Reply to
Marek Dzwonnik