piszcząca drukarka Lexmark C530DN

może Ktoś się spotkał, coś w tej drukarce piszczy, chyba łożyska
wygrzewacza... pytanie o to czy można posmarować je takim olejem silikonowym
z allegro? piszą, że taki olej wytrzymuje 200 st. C, a ile ma grzałka?
wytrzyma?

Re: piszcząca drukarka Lexmark C530DN

Przykro ale musze to stwierdzić, to szajs ostatniej maści !!!
Mamy taką w firmie i jest katastrofa.
Obsługa jakaś totalnie nie intuicyjna, podajniki papieru robią zamęt i nie
wiadomo co i jak ma iść.
Do tego serwis i obsługa klienta na najgorszym poziomie.
Do tego stopnia że musiałem się posiłkować serwisem w USA zresztą zgłaszając
jak to mnie potraktowali w polskim oddziale.
Serwisnt który w końcu przyjechał nie potrafił nic zrobić i tak na prawdę to
ja go uczyłem co trzeba zrobić żeby uzyskać odpowiedni efekt.
Do tego droga w eksploatacji.
ODRADZAM !

A piski.... norma, cały czas coś piszczy puka itd. a rozgrzewa się chyba ze
3 minuty.

Rafał

NIGDY W ŻYCIU LEXMARKA a raczej lek-SMARKA

Re: piszcząca drukarka Lexmark C530DN

fakt, wyjątkowo nieudany produkt, a awaryjny, że ho ho...

Site Timeline