PIR LC-100-PI

Cześć, Czy ktoś wie, co zastosowano w czujce LC-100-PI na wyjściu (zaciski COM i NC)? Nie jest to przekaźnik tradycyjny. Muszę tym sterować sterownik siemensa LOGO i niestety niezależnie od stanu PIR, wejście logo pokazuje stan wysoki (wysterowane). Mierząc na samej czujce omomierz niby pokazuje zero albo przerwę, czyli niby ok, ale kiedy mierzę różnicę potencjałów na zaciskach PIRa, to mam zero (w stanie nieaktywnym, czyli ok), albo jakąś małą wartość w stanie pobudzenia (zamiast 12V, które podłączyłem do jednego z zacisków). Podłączałem 12V i obciążyłem PIRa wejściem LOGO. Może wysoka impedancja wejścia LOGO powoduje taką sytuację? Może ściągnąć wejście rezystorem do masy? Jakbym wiedział, co jest na wyjściu tej czujki, to bym sobie poradził. Pozdro, Marek

Reply to
Marek MANO

A czemu miałoby to działać? Taka czujka zwiera zacisk COM z zaciskiem NC normalnie, po wykryciu ruchu - rozwiera ;)... to tyle ;)... powinieneś podłączyć te 12V pod COM i wtedy brać sygnał z NC moim zdaniem ;)... a co jest napisane w instrukcji?? :D... Jeśli nie masz, to tu ją możesz ściągnąć, niestety za punkty...

nie ściągałem ;P - jakbyś ją miał i dalej by to było niejasne, to podeślij)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop