Pionowe gniazdo pod kartę pamięci Compact Flash

W ostatniej chwili muszę dodać do swojej płytki gniazdko pamięci Compact Flash i nie bardzo mam go gdzie wsadzić.

Pasowałoby znaleźć gniazdko które nie wymagałoby wsuwania karty równolegle przy płytce tylko pionowo na sztorc...

Czy ktoś z Was widział takie gniazdko CF??

Jestem tak zdesperowany że właściwie może być nawet takie przewlekane, nie musi być SMD :-)

Reply to
Pszemol

Już znalazłem... i to SMD :-) Tyco Electronics produkuje dwa takie złącza: 146540-2 lub 5788643-1.

6 ma rysuneczki :-)

Reply to
Pszemol

A chciałem Ci polecić zrobienie kolejnego PCB z takim "modułem" ;)...

Reply to
Konop

W warunkach amatorskich miałoby to może sens, ale nie w produkcji. Taka płytka to byłaby kolejna rzecz do zawiadywania kupowania, itp... Zupełnie inna para kaloszy w stosunku do wstawienia komponentu na pcb.

Reply to
Pszemol

Pszemol pisze:

No rozumiem, że to większy problem, ale gdyby nie było... trzeba by to potraktować jako taki "moduł", czyli PCB z przylutowanymi elementami i tyle... W sumie często się z tego typu modułów korzysta - moduły radiowe, GPS, GSM itp z reguły mają postać płytki PCB z takimi czy innymi wyprowadzeniami, często są ekranowane ;)... ja wiem, że producent robi to w milionach sztuk i się to opłaca, a zrobienie powiedzmy kilku tysięcy już nie... no ale jakbyś nie znalazł, to pewnie byś musiał coś takiego wyrzeźbić ;)... zabijałoby ceną ;););)...

Reply to
Konop