Pionowe gniazdo pod kartę pamięci Compact Flash

W ostatniej chwili muszę dodać do swojej płytki gniazdko
pamięci Compact Flash i nie bardzo mam go gdzie wsadzić.

Pasowałoby znaleźć gniazdko które nie wymagałoby wsuwania
karty równolegle przy płytce tylko pionowo na sztorc...

Czy ktoś z Was widział takie gniazdko CF??

Jestem tak zdesperowany że właściwie może być
nawet takie przewlekane, nie musi być SMD :-)

Re: Pionowe gniazdo pod kartę pamięci Compact Flash

Już znalazłem... i to SMD :-)
Tyco Electronics produkuje dwa takie złącza: 146540-2 lub 5788643-1.
http://pdf.directindustry.com/pdf/tyco-electronics-antennas/compactflash-connector/26732-59091.html
Strona 6 ma rysuneczki :-)

Re: Pionowe gniazdo pod kartę pamięci Com pact Flash
http://pdf.directindustry.com/pdf/tyco-electronics-antennas/compactflash-connector/26732-59091.html

A chciałem Ci polecić zrobienie kolejnego PCB z takim "modułem" ;)...

  Konop

Re: Pionowe gniazdo pod kartę pamięci Compact Flash
http://pdf.directindustry.com/pdf/tyco-electronics-antennas/compactflash-connector/26732-59091.html

W warunkach amatorskich miałoby to może sens, ale nie w produkcji.
Taka płytka to byłaby kolejna rzecz do zawiadywania kupowania, itp...
Zupełnie inna para kaloszy w stosunku do wstawienia komponentu na pcb.

Re: Pionowe gniazdo pod kartę pamięci Com pact Flash
http://pdf.directindustry.com/pdf/tyco-electronics-antennas/compactflash-connector/26732-59091.html

No rozumiem, że to większy problem, ale gdyby nie było... trzeba by to
potraktować jako taki "moduł", czyli PCB z przylutowanymi elementami i
tyle... W sumie często się z tego typu modułów korzysta - moduły
radiowe, GPS, GSM itp z reguły mają postać płytki PCB z takimi czy
innymi wyprowadzeniami, często są ekranowane ;)... ja wiem, że producent
robi to w milionach sztuk i się to opłaca, a zrobienie powiedzmy kilku
tysięcy już nie... no ale jakbyś nie znalazł, to pewnie byś musiał coś
takiego wyrzeźbić ;)... zabijałoby ceną ;););)...

  Konop

Site Timeline